Nekad Osman Brown | Chef-jobb ansökan [GABBO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
19
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Theodor

Vad heter du på discord? bestsovietleadrejosephstalin

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? Maj 30, 2023

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag skulle utveckla jobbet på ett sätt så att flera skulle vilja bli en del av Securitas särskilt nu när det är väldigt få personal om dem, så att folk inte ska börja hatta Securitas mera som det redan är från tidigare händelser, göra så att Securitas personal bör rp oftare för att vissa att vi är tillgängliga och så dem inte bara tar oss som ett skämt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbet där förut så jag vet det mesta inom Securitas reglerna är ju väldigt aktiv och har jobbat för polisen så har ju en polis erfarenhet.

Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta som det bara går, så länge jag inte är i skolan, sjuk, på semester eller är utomlands.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart efter som Unive är en väldigt bra server, och det finns fler chanser till andra saker än vad man kan nå.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej efter som Unive är den bästa server jag vet.

Har du läst våra Regler? Ja, det har jag.

Senast ändrad:
+/- rep Väldigt bra att du ska börja få folk att gilla er men skulle va bättre om du utvecklade då kommer jag direkt +repa! :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka