Ej Antagen Lucke13 | Chef-jobb ansökan [Securitas] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Лакеее.

Medlem
Meddelanden
264
Reaction score
9
Vilken chefs-position ansöker du till? Securitas

Vad heter du i verkligheten? Lukas Sedov

Vad är ditt användarnamn på discord? luckeee.

Ange ditt födelsedatum: 3 April 2009

När fick du medlemskap på Unive? snart 2 år sedan

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har flera egenskaper som är bra och passar för just detta yrke. Jag har då varit före detta chef på Securitas som var då för ungefär 4 månader sedan. Så jag vet hur det ska syras och ställas för att arbetet ska bli bra. Jag har ju då också haft tidigare erfarenhet inom chef position då jag också har varit chef över merkonomen. För tillfället och under en lång period har jag också arbetat inom polismyndigheten och är högt uppsatt där samt arbetar inom många områden. Eftersom Securitas då är en del utav blåljus verksamhet så vet jag hur gränser går men såklart då hur man ska hantera i mindre händelser så som för Securitas.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtidsplaner för Securitas är att lyckas strukturera upp hela system så att allt kan bli ordentligt gjort. Securitas har inte gått skärkilt bra nu på den senaste tiden och det är det jag vill försöka lösa och få bort allt övervåld och trams på Securitas. Jag kommer att förbättra vårat teamwork inom Securitas och förstärka banden mellan våra samarbetspartners. Jag vill alltså rusta upp Securitas och få det på en bra och ordentlig bana så att vårat rykte kan förbättras. Som man ofta kan se så finns det många bilar som bara står här och där. Bland annat ifrån Securitas, men också att dom själva bryter emot trafikreglerna. Detta är något som jag vill förbättra och så det fungerar utan att folk bryter själva mot reglerna.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet kommer att vara hög. Jag kommer att snitta på 2-4 timmar arbete på vanliga dagar så att det alltid ska vara bra koll på alla arbetare. På helger så kommer jag att se till att hamna på en tid runt 4-6 timmar så att vi kan försöka hålla igång Securitas ordentligt. Men jag kommer att plussa på lite för lite annat arbete som med att se till så alla våra delar inne på Discorden fungera och har all den senaste informationen.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka