Ej Antagen ryze | Chef-jobb ansökan [Securitas] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ryze

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Securitas

Vad heter du i verkligheten? Adam

Vad är ditt användarnamn på discord? realryze

Ange ditt födelsedatum: 10 Juni 2009

När fick du medlemskap på Unive? 2 Månader

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Har varit Chef på meko innan så från det har jag erfarenheter. Samt har jag erfarenheter utav att rekrytera folk då jag har varit rekryterare på Securitas sen innan. Samt har jag varit ledning på taxi bolaget.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Personal- Jag kommer ta väldigt mycket intervjuer alltså jag kommer rekrytera många personer så det blir en större Securitas och få in flera folk till Securitas så vi har en stor Securitas Community sedan kommer jag och folk i ledningen fixa intervjuer frågor samt ha resning några gånger varje vecka så vi vet vilka som är aktiva samt kommer jag hålla koll på alla så alla har folk att åka runt med och så alla är schyssta mot varandra vi ska ha en bra comunity med folk som har mycket social kompetens. Vi ska ha en sån bra community som securtias aldrig har haft, Samt kommer vi ha persoanl chefer/lednigar som håller koll på folk i securitas fixa ny rekrytering frågor som är bra Samt kommer jag prata med dom som är biträdande nu och se hur dom arbetar så får vi se om du ska bli utbyta eller vara kvar. Samt ska jag kolla hur alla securitas arbetare jobbar och anställa nya personer. DISCORD-- Jag kommer göra ett möte där jag kommer förklara hur jag kommer arbeta och hur jag vill mina kollegor ska arbeta samt vilka det blir resningar och så vidare jag kommer ta det seriöst i discord. Samt kommer jag typ ta bort alla o använda kanel har varit ledning där för ett tag sen så jag vet hur det fungerar samt kommer jag vara väldigt aktiv som securitas och MA samt ig så tror det kommer bli jätte bra som securitas chef

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef?
Måndag- 15:00-22:00 (Pauser)
tisdag 15:00-22:00 (Pauser)
onsdag 15:00-22:00 (Pauser)
Torsdag 15:00-22:00 (Pauser)
fredag 15:00-01:00 (Pauser)
lördag 11:00-01:00 (Pauser)
söndag 11:00-23:00 (Pauser)

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka