Ej Antagen Oskar7829 | Ansökan till Servervakt [Troik,Ghoztyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar7829

Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad heter du på discord? Oskar7829

Vad är ditt Hex:ID 110000147e88f53

Ange ditt födelsedatum 1 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet ser ut såhär: Jag går i skolan på vardagarna och kommer hem ca 16 varje dag. Sen sent på eftermiddagen samt hela kvällarna så brukar jag vara väldigt aktiv och jag rpar väldigt mycket då jag tycker att det är väldigt kul.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag var medlem 2021 samt 2022 sedan tog jag paus 2023 men kom tillbaka 2024 och har varit medlem sen dess, Jag tycker det är väldigt kul att rpa och jag tycker att jag skulle passa bra som SV.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag blev bannad mycket 2021 och 2022. 1770982489533.png Minus 1 då det var en felaktig då dem trodde jag noclipade och fuskade när jag var staff och speccade.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har några uppgifter att göra men den främsta uppgiften är att underlätta för staffsen med det lite mer enklare jobbad som dem inte har tid för. t.ex lallare eller något liknande. En servervakt måste vara en bra rpare och absolut ingen problemspelare för hur skulle det se ut? Jag är nu grön spelare och jag tycker att jag är en bra rpare och skulle passa in som servervaklt väldigt bra.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på Unive då jag vill underlätta för alla staffs samt ofta när jag spelar så brukar jag se många lallare/icke-medlemmar som springer runt och säger rasistiska ord mm. och då är jag snabb med att skriva i servervakt chatt. Jag vill ochså ha lite ansvar då jag tycker att jag kan ta bra beslut och är tillräckligt mogen för att bli servervakt vid detta tillfälle.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. En typ av korruption kan vara att man som sv kickar någon under ett scenario för att det ska underlätta för sin egen part så att en själv vinner scenariot liksom.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka