Antagen Alfred1112334 | Ansökan till Servervakt [Elias, Ghoztyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alfred1112334

Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad heter du på discord? alfredo011706

Vad är ditt Hex:ID steam:11000010098e846

Ange ditt födelsedatum 4 April 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag har skola såklart från 08:50 till 16:10 på mån - ons sen slutar jag 14:00 på torsdagar och fredagar. Så är aktiv då. Är aktiv i discorden då i skolan. Men inte ig

PÅ helger och lov sp brukar jag vara aktiv från 2 - 02 typ lite on och off beror på vad som händer om det är middagar osv och vissa lov så är det högtider och då är jag bort rest t.ex på sportlovet och sommarlovet varijerar burkar vara ute med båten då osv.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit medlem på unive i cirka 17 dagar och jag har varit med i server sedan 2022-23 det är bara att kolla med hex på nåt sätt.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan ej skicka en bild men har blivit bannad 3 gånger 2 gånger 2022 och 1 gång 2023 kan skicka bild i discord sen om det behövs!

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Våra uppgifter är som att vara en mini staff för att underlätta för dem högre uppsatta och då kan vi svbanna folk som begår regel brott som inte en staff är i närheten osv så svbannar vi dem och tar det vidare om det är så pass groft att det ska bli en längre ban på regelbråttet som har bryttits. Sen även kan vi rensa servern lite och ta bort fordon osv med dv och underlättar för staffs. Servervakt är alltså en staff som rollspelar som även kan göra saker när nåt är fel eller när en regelbryts och vara som en mini staff.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på unive är för att jag vill att serverns rp nivå ska stiga just nu tycker jag den är lite låg och jag vill också kunna rpa och som rpande person så tycker jag man ser mera små regel brott än en staff gör t.ex om man ska speca eller nåt annat sånt. Och darför kan jag som servervakt göra beslut i studen och förbättra rpn om folk gör fel saker.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Finns flera olika sätt på korroption och detta är väl dem vanligaste t.ex /toggleid för att kunna se vart folk är mera exakt. Och sedan dva en bil/polis som jagar dig eller /revive som kan förstöra mycket i ett senario. Man abusar liksom sina "krafter" med vissa kommandon men också typ kicka eller banna folk bara för att dem är jobbiga.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka