Ej Antagen Oskar7829 | Ansökan till Servervakt [Viktå]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar7829

Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad heter du på discord? Oskar7829

Vad är ditt Hex:ID 110000147e88f53

Ange ditt födelsedatum 1 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Hej, En vanlig vardag ser ut så att jag går i skolan och kommer hem 16. sen typ så äter jag sen in på unive i många timmar varje dag. På lov och helger så är jag väldigt aktiv, om jag inte är hemma vilket jag är väldigt ofta.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag var medlem 2021 samt 2022 sedan tog jag paus 2023 men kom tillbaka 2024 och har varit medlem sen dess, Jag tycker det är väldigt kul att rpa och jag tycker att jag skulle passa bra som SV.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 30 ggr

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är där för att underlätta för alla helpers på servern. Typ om dem ser någon som gör något fel så sv banna eller bara kicka någon för lall eller något liknande

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag känner att jag skulle vara en bra sv då jag har tidigare erfarenheter av helper och har spelat på servern i många år. Jag är seriös och kan fatta bra beslut. Jag är snäll men fortfarande strikt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. T.ex om man sv kickar eller bannar någon bara för att det ska underlätta sitt eget cinario.

Nekad.

Anledning: Du är gul spelare vänta tills du blir grön innan du ansöker igen :)

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka