Accepterad Oskar00 | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar00

Icke Medlem
Meddelanden
212
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Ange ditt födelsedatum 6 September 2007

Vad heter du på discord? Oskar#2629 men på Unive Andreas Svensson/Oskar#2629

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagar mellan 15:00-21:30
På helger typ hela dagen

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 1 år

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Ja, jag skulle vara aktiv ingame såklart och se till så folk beter sig och inte bryter emot reglerna ingame, ifall folk inte beter sig kan jag skriva i ”lokal ooc” eller ”m” till dom så dom förstår att dom ska sluta, men ifall den personen inte gör det så kommer jag sv banna eller kicka den personen. Det kommer inte vara så att jag kommer leta efter folk som gör fel bara så jag kan banna dom. Det kommer vara att jag rpar som vanligt och när det kommer folk till mig under tiden så kommer jag göra åtgärder. Är ganska mycket kunskaper inom staff eller kommands o så, det kommer inte vara något problem.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt så jag kan få den rpn jag missat men fortfarande hjälp servern genom att få bort lallare som kanske inte staffs ser. Jag har också varit staff på en annan server men där specade jag mest och kollade på spelare så jag är sugen på att bli det igen men rp istället.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror att jag kan göra Unive till en bättre plats när jag får bort folk som inte kan bete sig i spelet/servern och det är dom jag kommer göra allt för att få bort. Är jag vid piren och jag ser någon lalla eller powergamea eller göra något som inehåller suntförnuft så kommer jag banna den personen och sedan klippa såklart. Jag är riktigt aktiv ingame med mitt rpande så jag tror det kommer finnas många som jag kan få bort under den tiden jag kommer vara servervakt. Det är inte så att jag bara vill få bort spelare men det är de som krävs ifall dom inte kan bete sig, det är precis det jag menar att jag kommer kunna minska för en liten stund då de just är 1 timme man kan banna, man får ju hoppas att den personen man bannar fattar varför man gör de man gjorde och sedan börjar uppföra sig och läser reglerna.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt eftersom jag har väldigt goda kunskaper inom kommandon och så, sen sedan hur man beter sig som ”staff” eller vad som. Så jag vet när folk bryter emot regler eller när dom förtjänar en kick eller ban. Jag är en mogen och riktigt aktiv person både i min karaktär och ooc. Så ifall jag bannat någon och den personen kommer och skriver till mig i discord så kommer jag hantera det snyggt och snabbt.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för som sagt så var jag staff innan var blev riktigt inaktiv eftersom jag inte orkade göra så mycket staff arbete om just spec och reports o så. Men ifall jag blir servervakt så kommer jag kunna rpa samt hjälpa servern med att få bort lallare o så under tiden, det kommer inte vara så att jag bara letar runt folk som gör fel eller lallar utan det kommer under tiden jag rpar.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Kan alla möjliga kommandon men det är ingen idé att behöva skriva dom då jag bara kan kopiera andras

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja jag har varit bannad förut, för längesen blev jag bannad för alla möjliga saker i typ två dagar var men då var jag ny till rp men nu när jag har blivit mycket bättre på att rpa så har jag blivit bannad en gång för krim utan krim och det var för att jag råna någon med en jaktkniv, jag har lärt mig mycket av mina bans och min rp har utvecklats så jag har blivit en bra rpare om du frågar mig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Säg bara till om ni vill att jag ska skriva några kommandon
Vill också utveckla lite på den frågan om hur ofta jag spelar: På helger spelar jag både på dagen morgonen och sen spelar ja även på kvällarna och natten, så alltså typ 9 timmar eller mer på helgerna alltså per dag. Och på vardagar spelar jag alltid direkt när jag kan alltså en stund efter skolan, typ asså 5 timmar eller mer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka