Antagen Calle1 | Ansökan till Servervakt [yren] [Jimmie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Calle1

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Carl

Vad heter du på discord? calle2315

Vad är ditt Hex:ID steam:110000141df8414

Ange ditt födelsedatum 29 Juli 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv cirka 6 timmar från 16-22 på vardagar ungefär och på helger är jag aktiv från 12-02 men kan variera utifrån om jag har träning eller match eller liknande, jag är aktiv varje dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem snart en vecka men har varit staff på andra servrar och jag ser att servervakt är en bra start på unive att bygga upp sig till en kanske framtid staff

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har aldrig varit bannad på Unive, file:///C:/Users/carlm/OneDrive/Bilder/Sk%C3%A4rmbilder/Sk%C3%A4rmbild%202025-12-10%20120611.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska se till så att servern håller sig bra och att folk ska tycka det är roligt att spela påUnive utan massa lallare som inte kan bete sig och därför kommer jag in i rollen som kan hjälpa till att få bort dessa. Jag ska även vara ansiktet utåt för Unive och lära nya medlemmar hur man beter sig och se till så att folk har roligt

Varför vill du bli servervakt på servern? Därför att jag tycker Unive är en bra server och jag vill bidra med det jag kan och visa framfötter så jag kanske ansöker om staff i framtiden då jag har erfarenheter, mer specifikt hur jag vill bidra till unive då menar jag att jag kan få bort lallare eftersom det är en stor server jag vill även visa framfötter som sagt, samt lära ut vad som är rätt o fel, många som är nya till rpn kanske inte kan så mycke därför tycker jag att andra spelare kan lära dem grunderna dvs jag samt andra på servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när man använder sin servervakts roll till sin fördel t.ex om jag blir skjuten då skickar jag han för att jag vill vinna på det, då abusar jag samt att jag då är en korrupt servervakt vilket jag självklart inte kommer att vara.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka