OscarBogge | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

OscarBogge

Medlem
Servervakt
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscaar

Ditt discordnamn: Oscaar2602

Ange ditt födelsedatum 2 Juni 2009

Varför ska just du bli staff? Jag kan försäkra dig om att jag kommer bidra med seriöst och realistiskt roll spelande vid alla på servern. Jag har lätt för mig att lära och att utföra i stressiga situationer. Jag kan hjälpa/leda folk till de rätta så länge jag vet vad som händer. Jag vill kunna bidra till serverns bästa och detta känner jag på mig är det bästa.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Folk som har autolock eller aimbot vid polisens sida och kriminella, bara för att vinna scener i rollspelandet.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer förska lära/leda hur man kan göra ett scenario det bästa av det bästa. Jag kommer vara hård och tydlig med de som inte följer unives regler eller inte skapar realism. Jag tror på att prata och diskutera hur man kunnat göra bättre eller vad man inte alls skulle göra från första början och hur de ska tänka till nästa gång.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? professionellt beteende är grundläggande för en staff tycker jag. Om man inte agerar som en staff ska göra så ser jag att man inte kommer att komma långt i sin karriär, om man kan säga så. 110% viktigt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag tränar ungefär varje dag så det blir mest på kvällen och kanske 3 timmar på dagen om det är helg. Är det skola så kan det nog bli 3 timmar varje dag ungefär.

Hur länge har du spelat på Unive? 2 månader, men har lärt mig mer än vad man tror.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har varit staff på "oseriösa servrar" men också seriösa. Har varit delägare på en fivePD.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP, Support, Servervakt

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Kriminell

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja, försårligt.

https://www.unive.se/posts/808984/react?reaction_id=1
Anmäl

Tillbaka