Nekad Oscan01 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oscan01

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck

Vad heter du IRL? Oscar

Vad heter du på discord? Oscan01#2001

Hur gammal är du? 19 (2001-12-20)

Hur många timmar har du på Fivem? 101

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag har jobbat på Falck i snart 3 veckor, och det har varit väldigt roligt. Speciellt när jag får larm från de som har lagat sina bilar ett 20-tal gånger så de känner igen mig direkt. Vi på Falck har fått ett väldigt bra rykte på senare tid efter att Svante Karlsson blev chef, och jag vill gärna hålla det ryktet levande.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Det var snart 3 veckor sen jag blev provanställd på Falck, och på dom 3 veckorna har jag lagat över 500 fordon. Ska ta bärgningstubildningen den här veckan, vilket man måste vara anställd för att få göra. Jag har dock inga erfarenheter som chef, men har alltid varit intresserad av att ta mer ansvar.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Lars Gren och är 21 år gammal (1999-12-20). Uppvuxen i stockholm och racing intresserad sen barnsben var vad som drev honom till Gokart. Gokart ger Lars en extra adrenalinkick som vanligtvis är svår att nå oavsett vad han håller på med. När han blev äldre fick han även intresset av att följa med mekanikern när han fixade med Gokartsen vilket ledde till att han började mecka själv.
Oavsett vilken situation Lars hamnar i har han alltid flexibiliteten att anpassa sig till vad som händer, och han tänker snabbt i tuffa situationer. Lars har alltid varit en "hjälp alla oavsett" vilket betyder att han försöker hjälpa till även om han inte har så mycket kunskaper inom just det området.

Hur ofta kommer du vara inne? Nästan varje dag. Är arbetslös så kan vara inne så mycket som möjligt

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, har inga planer på att sluta

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Japp, läser dom ibland för att inte glömma något

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka