Antagen abdius | Chef-jobb ansökan [Falck] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdius

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Falck

Vad heter du i verkligheten? Mahmoud

Vad är ditt användarnamn på discord? swdehero

Ange ditt födelsedatum: 22 September 2007

När fick du medlemskap på Unive? För typ 6/7 månader sedan

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef till o börja med så har jag jobbat hos Falk innan ett tag vilket gav mig ganska bra erfarenhet inom yrket,tex att på Falk får kunden vänta utanför/vid entrén medan bilen lagas. Sen så har jag även jobbat hos sc styling, trygg samt jobbar nu på auto, så jag har ganska bra koll på bilar och allt inom det yrket. Jag är inte heller ganska ung, det jag menar är att jag har konsekvens tänk och tänker på ett bättre sätt än alla yngre än mig. Är inte heller någon lallare sådant, har betalt mycket på denna server framförallt på gorilla och ped samt har endast 3 bans varav en är från 2020 typ. Det här tycker jag är extremt viktigt för att kunna bedriva en sån stor verksamhet då bra bakgrund och smart tänkande krävs- man kan inte ba anställa någon som svarar på alla intervju frågor korrekt och är aktiv typ 2 gånger per månad.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag skulle vilja få liv på Falck då många har fått nog på det- liv 1 vecka-död 1 vecka. Jag vill alltså bedriva det så att det är alltid aktivitet och sällan inaktivt och anställa folk som har lika mycket bedriv som mig för att just kunna nå detta mål. Jag minns även att när jag jobbade hos Falck så hade de ibland tävlingar för de anställda där den som lagar mest får belöning i form av pengar, vilket är något jag kommer 100% ta med mig till Falck och ha det ofta för att just kunna motivera de anställda att arbeta mot något och mot ett mål, för ibland behöver man motivation för att just kunna fortsätta.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Förhoppningsvis har jag tid att vara aktiv som chef ungefär 10-15 timmar per vecka, tog en så stor marginal då jag går 3 året i gymnasiet och vissa veckor kräver det mycket plugg vilket kan resultera i mindre arbete, men minst är förmodligen 10 timmar per vecka.

Har du läst våra grundregler? Ja

Godkänd! Du har valts ut som chef över yrket du ansökt till, lycka till med jobbet och hoppas du trivs!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka