Ej Antagen Ted Åberg | Chef-jobb ansökan [Falck]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ted Åberg

Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Falck

Vad heter du i verkligheten? viktor

Vad är ditt användarnamn på discord? .saften

Ange ditt födelsedatum: 5 Mars 2010

När fick du medlemskap på Unive? Har Rpat på servern från 2022 men i discord så har jag taggen 2024! Men om man ser tim vis så har jag höga siffror!!

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har många erfarenheter därav några är att jag har jobbat som allt från Autoexperten till Meko ,Falck, Sc styling, Marjas, Båtbolaget osv,där i ifrån har jag fått extremt mycket kunnighet. Och efter nästan 1000timmar på servern Har man även fått reda på det mesta på servern vilket är en stor erfarenhet!

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Min framtida plan är att fixa till Falcks aktivitet och göra Falck till det stora mekaniska företaget i stan. Men till störst del fixa till aktiviteten och få så många som möjligt att vilja komma till Falck och fixa deras bilar! Och även få Falck till en kvalités nivå i rpns väg!

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet kommer vara mycket hög! Då jag har verkligen fastnat för rp nu igen och känner att mina planer är stora! Vilket är riktigt kul och skulle verkligen vilja se en tid i Falck som chef!!!

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka