Orsk
Icke Medlem
- Meddelanden
- 73
- Reaction score
- 0
Ban-referens
fivem-turbo-a59j — FiveM, Utgår 2026-03-22
Anledning: shoot on sightar!
Bannad av: flasher
Visa på portalen →
Berätta vad som hände beslutet togs pga ett klipp som varade i 30 sekunder där man såg mig hoppa ut och skjuta en kille direkt i huvudet men i själva fallet så hade de redan riktat mot oss, om klippet hade varit 30 sekunder till så hade ni sett att dom redan hade riktat mot oss och så hade ni förstått varför jag hoppade ut o skjöt, honom tycker att det är väldigt fel av han att bara ta med när jag skjuter och ej när han riktar för att han ska få ress eller få mig bannad för att han dog i scenariot och väldigt tråkigt att jag ska åka på ban för något jag inte gjort fel i. Tror till och med de skjöt när de hoppade ur första gången så de hade varit snällt om ni kunde få reda på vilka som var i bilen och kolla deras shooting loggs på den positionen som jag skjöt han vid.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? tar ansvar för att jag ej tog klipp på när han riktade mot mig men annars har jag ej begått ett regelbrott
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? klippa när han riktade innan
Varför ska vi ge dig en till chans? för att jag nu är medveten om att jag ska ha bevis på varför jag skjuter också.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja