Nekad Orre.2012 | Ban Överklagan [.meckan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Orre.2012

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199651944498/

Ditt Hex-ID: 110000164d4f832

Vad är din discord tagg? orre.borre123

Vem var det som bannade dig? meckan

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-10-25 221054.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag åkte upp för en trappa med en motorcyckel och glömde rpa på skadorna ber hämskt om ursäkt för det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte på min motorcyckel och åkte upp för en trapp och råkade köra in i trappsteget och ramlade av och glömde rpa på skadorna

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig för jag har sett 100 tals personer åka upp för trapor irl och jätte många har ramlat och inte sagt nått eller skatat jätte snabbt och ramlat och inte sagt något så jag tycket att den är felagtig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg mina tidigare banns men kommer ihåg att ta det lugnt och tänka till

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja rpat på skadorna men glömde bort det och har sett så många ramlat på motorcyckel och inte sagt något så tänkte inte riktigt på det

Har du lärt dig någonting efter din ban? inte så mycket men kanske rpat lite men jag tycket inte riktigt det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka