Nekad Orre.2012 | Beslut Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Orre.2012

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
27
Reaction score
0
Ditt discord namn: mmm...Marabou

Ditt Hex-ID: steam:110000164d4f832

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? william07

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror själv att beslutet som william då tog att jag var klädd orealistiskt eller liknande av 100k or die, Jag vart även kidnappad och avhuggna armar och de satt på dom så skulle ej säga att det är mitt fel men hade kanske varit bra med ett samtal så hade jag fixat det såklart det kommer även inte upprepas.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt enligt mig då jag var med i ett senario där jag vart kidnappad och då satt de på mig dom och jag följde senariot och vet därför inte vad jag skulle gjort annorlunda, sen hade väldigt gärna hamnat i samtall eller något och fått prata om det och löst det på ett annat sätt, hade vid tillsägelse tagit av dom

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: finns inget då klippp pogrammet inte fungerar för mig och har därför inge bevis på händelsen och tänkte även inte att det skulle sluta såhär för att ett senario gjordes

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka