Antagen Oni Santo | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Majistro

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rion

Ditt discordnamn: Majistro

Ange ditt födelsedatum 30 Oktober 2007

Varför ska just du bli staff? Jag tycker jag passar som stafff eftersom jag är aktiv, rättvis och tar ansvar. Jag har bra koll på reglerna och kan hantera situationer lugnt och moget. Jag vill hjälpa till att skaapa en bra rp miljö och stötta spelare när det behövs.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker ibland att vissa situatiner tar lite tidd att få hjälp i, och att vissa spelare inte alltid följer reglerna. Jag hade gärna sett lite snabbare hantering och tydligare uppföljning, så att rpn blir bättre för alla.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag skulle hjälpa till genom att vara aktiv och ta ärenden snabbt, samt samarbeta bra med andra i staffteamet. Vi kan också vara tydligare mot spelare om regler och följa upp så att problemen inte upprepas.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man aggerar professionellt genom att vara lugn, respektfull och rättvis mot alla spelare, oavsett situation. Man följer reglerna och tar ansvar i sina beslut.

Det är väldigt viktgt för mig eftersom staff representerar servern och påverkar hur spelare upplever den.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer planera min tid så jag hinner med både staff, RP och privatliv utan att det krockar. Jag kommer vara aktiv som staff när jag har tid och annars fokusera på RP eller privats, så att jag inte tar på mig mer än jag klarrar av.

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 1 år nu.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej, tyvär men detta kan vara min första gång.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är beredd för alla.

++rep det jag ser vad han har skrivit, verkar se att han vet vad man gör som staff.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka