Nekad One_Hex | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

One_Hex

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? One_Hex

Vad är ditt födelsedatum? 18 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ludvig Johanson där han nu utspelar sig i sitt 41år i sitt liv och när han anländer till staden så kommer han att för söka söka jobb hos Securitas och vara på lagens sida. Där han också har ett stort intresse för gamla mc hojar för att han såg upp till sin pappa som ägde en Harley-Davidson och då fick hjälpa till mycket och åka med sin pappa men dom hade inte det bästa boendet utan det var så att Ludvigs mamma dog i en ung ålder där Ludvig bara var 4år. Medans hans pappa blev bruten och gick igenom en sorlig tid av hans liv men han var alltid där för Ludvig på vare Hockey match aven om han behövde jobba så var han alltid där för honom. De två bodde i ett gammalt hus nere i Skåne och det var men det blev bara svårare och svårare för Ludvigs pappa Anton när Ludvig började göra skit för sig i gymnasiet och började snatta och hänga med fel personer och det var nu hans pappa började bli hårdare mot honom och började använda våld mot Ludvig efter detta hade holt på ett tag så gjorde Ludvig något han skulle aldrig glömma bort. Det var skola dom skulle ha en kamping dag och då såg Ludvig på hans pappas Harley-Davidson för en sista gång och då sa han en sista åktur han kom inte till samlingen för kapningen den dagen utan han åkte dit på naten och smög in i ett av tälten med syra och så kastade han syran på sin lärare! som låg och sov efter den natten så överlevde inte läraren. Ludvig blev skickad in i ett fosterhem men innan han lämnade så skrek hans pappa Anton du är en skam mot din familj! i senare år så blev han bättre och åkte iväg för att kunna gå på en polishögskola i Göteborg där han lyckades och sedan blev polis men det var tillslut kronofogden som kom och förstörde allt för honom och nu söker han en ny stad att bo i kan det vara Unive?

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer göra det roligare för alla som spelar med mig och seriösare RP nivå för alla som är med mig och göra det till en mycket beter RP miljö på servern jag kan bidra ett socialt RP och stora/små även roliga scenarion som kan få RP n till att bli roligare och mer intressanta spelare jag kommer kunna bidra att försöka få in mer folk som kan ha kul med sin RP på unive

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? t.ex. om en polis ska stoppa dig men du vet att du har en snabbare bil en polisen och du vet att du kan undvika polisen men du kör till kanten ändå. Du ska inte vinna varenda scenario du måste också låta den andra spelaren få en chans för att det kan bli lite mer rp. du ska inte bara spela för pengar du måste acceptera förlust någon gång.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag, combat loggning är när man dör och då loggar ut och in ingen, meta gaming är när man använder sig av information som man inte har fått i spelet, NLR=New Life Rule är när man blir medvetslös eller dör så får man inte koma ihåg något som har hänt under scenariot

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har spelat rp några år men jag tog en paus ungefär på ett år för det var mycket lallare och nu har jag kommit tillbaka för mer seriösare rp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka