omarzantout | Ansökan till Support [Dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yasin Karse

Icke Medlem
Meddelanden
619
Reaction score
44
Användarnamn: omarzantout

Vad är ditt namn i verkligheten? Omar

Vad heter du på discord? omarz#0284

Ange ditt födelsedatum 27 Augusti 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag:15:00-22:00
Tisdag:15:00-22:00
onsdag:15:00-22:00
torsdag:14:30-22:00
fredag:13:00-03:00
lördag:13:00-03:00
söndag:14:00-22:00

Berätta om dig själv Jag heter Omar och är 13 år gammal. Jag älskar att rpa på multistaden och ha det kul. Jag är en positiv person som är aktiv trevlig hela tiden osv. Jag har varit staff i multistaden fast jag tänkte denna gången vill jag vara väldigt aktiv på grund av att jag har sett många i support fast det är inte så många som drar in de så jag tänkte att jag kommer alltid att göra det.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle utveckla servern genom att vara aktiv. Jag kommer att vara aktiv för att kunna hjälpa folk. Jag vill bli staff för att jag älskar att vara staff och jag har alltid velat vara det asså det är en jätte skön känsla. Jag kommer att banna moddare 24/7 satt folk tycker att det är skönare utan. Jag skulle vilja bli staff för att jag vill banna alla lallare som finns i servern för att jag vill göra multistaden till ett seriöst rp server. Jag kommer vara en smart person när jag hjälper folk på support. Jag kommer att veta när de ljuger för staff eller inte. Jag har varit staff här flera gånger och det är roligt. Staff ät inte lätt att vara men jag bryr mig inte så länge att ni är nöjda med det jag har gjort. Jag har faktist alltid velat bli Staff för att det är min dröm. Om jag hjälper någon i support kommer jag säga, Tjena vad behöver du hjälp med sen om han säger min pistol är borta då kommer jag att fråga har du bevis om han säger nej kommer jag säga tyvärr så kan jag inte göra något åt saken du får kämpa och hitta en ny. Sen kommer jag att fortsätta hjälpa folk. Men jag kommer inte bara ha koll på discord nej utan jag kommer ha koll på servern hur folk rpar. Om jag ser någon att lalla då kommer jag att kicka han först och främst men det beror på vad han har gjort. Sen kommer jag specca personen och kolla vad han håller på med och om han lallar kommer jag att ge han permanent ban för lallar runt i staden. Jag kommer att kämpa och kämpa tills att jag får hjälpa er med större grejer. Om jag blir Staff kommer jag ha koll över allt asså tickets, servern och support såklart. När jag har bannat alla moddare och lallare kommer jag fråga Philip om han behöver hjälp med något och om han behöver det kommer jag göra allt han behöver mig till. Asså ni vet inte hur mycket jag vill utveckla servern tills att det inte finns moddare satt alla andra kan spela enklare osv. Asså jag skulle knappt äta bara tills jag frågar Philip om jag får ta en 5 minuters paus. Jag har gjort fel som Staff innanmen jag lovar jag ville inte ens göra det nu jag lovar asså jag kommer att fixa servern banna folk osv.
Om jag blir support kommer jag alltid supporta och hjälpa folk. Jag kommer att jobba sten hårt tills att jag blir promoatat satt sen kan jag noclipa och banna folk om de inte sköter sig, för att jag vill lära de en läxa. Jag kommer inte att rp faktist för att jag vill hjälpa folk i support. Jag har även spelat ganska länge så jag kan reglerna och jag vet hur man tar itu med folk på olika sätt
Jag vill förbättra servern, förbättrat folk och förbättra mig själv. jag har även väldigt mycket erfatenhet, och jag ska vara jätte aktiv. När jag ser någon som sätter sig i support kommer jag direkt att dra in han och börja starta en konversation. Jag skulle säga att jag är en väldig trevlig person och att jag inte blir arg.
När jag blir promoatat kommer jag att hjälpa er med större saker. Jag kommer att vara på allas sida och inte bara på danielllo13 även fast han är min kusin så kommer jag inte bara att hjälpa han. Jag kommer vara så rättvis jag bara kan.

Hur länge har du spelat på Multistaden? 1 år

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Jag tror verkligen att jag kommer att kunna utveckla servern genom att vara aktiv.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Genom att hjälpa folk med deras problem och försöka att miska problemen så mycket så möjligt.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har varit staff här flera gånger. Jag vet hur man gör som staff och jag kan reglerna.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag kan alla för att jag har varit staff här flera gånger.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja, som jag sa tidigare så har jag varit staff här, och jag vet hur saker o ting fungerar här.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? nej, jag spelar ändast på multistaden rp och det kommer förbli så

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Bara att ni har gjort multistaden än bättre plats, bra kämpat

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka