omarzantout | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .

Yasin Karse

Icke Medlem
Meddelanden
619
Reaction score
44
Användarnamn: omarzantout

Vad är ditt namn i verkligheten? omar

Vad heter du på discord? omarzantout

Ange ditt födelsedatum 27 Augusti 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Just nu är det sommar lov då brukar jag vara ute med kompisar och kusiner men annars när jag vill i sommar lovet men på skoldagar 15.30-22.30 eller 22.00 på helger nör jag vill

Vad skulle du göra om du blir staff? jag skulle ha kollat runt att folk rpar satt dem inte typ rdm vdm eller powergamar eller nått sånt. Jag skulle vara en jätte bra staff och rpat jätte bra. Jag skulle hålla koll på discord om någon behöver hjälp jag skulle inte bara rpa och specat runt. jag skulle vara en jätte bra staff och hjälpa folk när det behövs i report eller i discord. Jag skulle göra att det blir ett jätte seriöst rp i servern och roligt. Jag skulle vilja att det skulle vara ett seriöst rp i servern jag skulle kolla satt ingen moddar/hackar då bannar jag dem direkt. Jag skulle aldrig skrika på en person som behöver hjälp. Jag skulle vara en jätte snäll staff som aldrig skriker på folk bara vara snäll. Om någon inte följer regler inom multistaden skulle jag banna dem eller gett dem sista chans. Men om han fortsätter skulle jag permanent banna han för att denna servern är inte till att man rdmar vdmar eller powergamar denna är till ett seriöst rp spel.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? jätte bra jag har också varit här staff men jag abusade men jag lovar att aldrig göra det bara om dem har bevis på en video. Jag sa upp mig för att jag ville fokusera på denna servern.

Har du några tidigare erfarenheter? jag har många erfarenheter exempel på revinge svenska staden uppsala och på multistaden. Jag har många timmar som staff och jag är lugn som staff skriker aldrig på folk.

Vad kan du om skripts? tyvär kan jag ingen om skripts men om ni vill kan jag lära mig vad det är

Varför vill du bli staff? jag att jag är en jätte duktig staff jag skulle hålla koll satt inte folk moddar/hackar då skulle jag ha bannat dem för att jag vill ha ett seriöst rp i servern. Om jag ser någon att rdma då kickar jag han jag skulle kolla vad han heter på steam sen skulle jag noclipa och goto till han och specat han vad han gör om han inte följer reglerna då bannar jag han för att multistaden är ett seriödt rp spel. Philip har byggt hela servern för att den ska vara roligt att spela med för våran skull och han vill att det ska vara en seriöst rp.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? ja såklart ändå om jag inte blir staff kommer jag bara att köra på denna servern.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? jag förstår

Jag tycker att detta ansökan är väldigt bra hoppas att det blir godkännd till staff MVH daniellllo13

Nekad!
Du har fått jättemånga chanser på att utvecklas men du tar inte dom!

Du spelar på en annan server, Abusat dina perms till dina vänner!
Du har ljugit för mig och philip!

Du är välkommen att ansöka om servervakt på Servervakt ansökingar!
Mvh Flerryberry

Tillbaka