Antagen real3m1l | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .

blakfisken

Icke Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Ditt discordnamn: real3m1l

Ange ditt födelsedatum 25 Maj 2009

Varför ska just du bli staff? jag tycker jag ska bli staff för jag är en kreativ person och älskar att hjälpa folk jag gillar att vara aktiv och lösa problem när nån behöver hjälp jag försöker alltid vara snäll och rättvis och göra så att alla trivs jag kan också komma med idéer och hjälpa till med events eller liknande jag tycker det är kul att ha ansvar och jag vill vara en del av teamet och göra servern ännu bättre

Vad tycker du inte fungerar på Unive? asså de mesta funkar riktigt bra men jag vill bidra till rp nivån o hjälpa folk som kanske har problem jag är snabb med att ta /help eller /report och kollar direkt vad som hänt ber om klipp om det behövs och försöker lösa det så fort som möjligt är det nåt riktigt alvarligt så kontaktar jag head staff eller philip320 direkt

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? vi ska försöka få upp rp nivån ännu mer genom att vara aktiva och ta saker seriöst vi ska hjälpa spelare direkt när dom behöver det och se till att alla följer reglerna samtidigt som vi är schyssta och förklarar om nån gör fel vi jobbar ihop som ett team och hjälper varandra med alla ärenden så att inget glöms bort

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man ska vara lugn och inte ta saker personligt även om nån är arg eller otrevlig så ska man fortfarande vara trevlig tillbaka man ska lyssna på båda sidor och inte ta nåns parti utan kolla vad som verkligen hänt det är viktigt att hålla sig till reglerna och vara ett bra exempel för andra spelare för mig är det jätteviktigt att vara professionell för det visar att man tar sin roll seriöst och att man går att lita på både av andra staff och av spelarna

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer se till att ha en bra balans så jag inte blir stressad jag kommer ta mitt staff ansvar seriöst men samtidigt inte glömma mitt privatliv eller min egen rp jag planerar att vara aktiv varje dag. nu under sommaren har jag Extra mycket tid är hemma typ hela sommar borta ksk max 1-2 veckor annars aktiv typ 5-10h per dag tider är väll mest mellan typ 13-03 och om de skulle vara nått spontat att ja ska iväg så säger jag de

Hur länge har du spelat på Unive? Jag var väldigtaktiv cirka 2 år sedan sen så slutade ja spela asså typ helt sen nu igen är jag tbx på unive har alltid varit aktiv på unive

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja det har jag har varit staff i en stor engelsk server där jag hjälpte till med att ta reports hålla koll på spelare och fixa problem jag lärde mig mycket om hur man ska vara som staff och hur viktigt det är att vara lugn och rättvis

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej!

Tillbaka