Inaktuell Karma Bamse | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

seedex1243

Medlem
Servervakt
Meddelanden
159
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Alekss

Ditt discordnamn: seedex1243

Ange ditt födelsedatum 11 Januari 2010

Varför ska just du bli staff? Jag är jätte Social och gillar att prata med personer och sen så vill jag komma upp lite jag är en server vakt just nu och jag skulle vilja steppa upp ett steg. Jag gillar ej när folk inte följer reglerna eller gör massa skit ! Jag gillar också ha mycket ansvar!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Icke medlemmarna som inte följer reglerna och det finns några buggar och sådana saker

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag skulle vilja prata med hela staff teamet och då skulle vi diskutera mycket kring det jag sa ovan! det skulle vara roligt att lösa saker och ha mycket ansvar. Också kommer jag lära känna nya personer!

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? det är jätte viktigt för mig att göra allt möljigt att servern Unive ska se bra ut ! jag gillar Unive med allt jag har ! jag skulle jobba som en raket! 4-5 timmar per dag!

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag spelar ( 6-8 timmar ) 4-5 timmar staff arbete , och de 1-4 timmar skulle jag kunna Rpa ( mitt privata liv är under dagen

Hur länge har du spelat på Unive? 1 och en halv månad!

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej men jag är en server vakt ( om det räknas som ett poäng

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag vill jobba hårt med mitt nya staff team

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka