Antagen omar_mk_163 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

omar_mk_163

Medlem
Meddelanden
609
Reaction score
20
Vad är ditt namn i verkligheten? Omar

Ditt discordnamn: om4r_mk_163

Ange ditt födelsedatum 25 Januari 2008

Varför ska just du bli staff? jag vill vara med i staff teamet för att tycker det är roligt att hjälpa folk och att kunna komma åt massa saker. det viktigaste att hjäpa folk till exempel i support, jag tror att jag hade passat som staff teamet. jag har varit staff i många andra server som inte är stora för ungefär för 2 år. kommer kunna hjälpa folk i dc och ingame. så jag tycker att jag borde vara staff ni kan testa mig ni kommer inte bli onöjda det är någonting ni borde komma ihåg. jag vet att jag hade kunnat klara utmanigen i donationer och i support. Så jag har också bra bemötande och e ganska lungn jag är inte blyg men jag är också bra att prata med folk spelar ingen roll. Jag kommer vara aktiv typ hela Tiden och vill jätte gärna vara med i staff teamet och påverka och hjälpa folk. jag har vartstaff innan och de så var jag väldigt omtyckt så ni borde ta in mig för jag vet att jag hade gjort skillnad jag skulle kunna hjälpa folk i krim dc i support och i vanliga support i unive dc och på jobb dc och
Donation jag skulle kunna göra det här jävligt bra. Allt för unives skull.

jag har också många perssoner som jag känner många perssoner som är staff som kan hjälpa mig till en början. t.ex. Jimmy och moezz och trippy och ludde och eddiebo och abuhassan är jätte snäll

En annan sak också:
När jag började på serven så var den helt perfekt. Men jag ser att det är många i support som behöver hjälp men de väntar bara jätte mycket jag vill att de som behöver hjälp skulle kunna få sin hjälp så snabt som möjlig. och det kan ajg ändra på så fort jag blir staff. jag kommer jobba mycket inom don och support mest jag kommer vara trevligt och bara vara posetiv men kommer ge kritik om non kör ett regelbrott och jag vet hur man använder noclib och specar folk och hanterar report först så går man in i reportlist och sedan så så kommer det var en röd eller gul eller grön markering på den alla reperts röd betyder inte hanterad, gul betyder håller på hanteras. och grön hanterad och när du har gjort klart ditt jobb i report så ska du klicka på bocken så blir det klart jag vet jätte mycket inom staff arbetet ni kommer inte bli onöjda snarare jätte glada för jag lyfter fram serven

Servervakt: Håller koll på servervakt ansökningar och tar intervjuer med folk som vill bli servervakt, dem håller koll så att alla som är servervakt inte abusar sina perms.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Rp: Dem håller koll på all rp på servern så att den blir så bra som möjligt, dem håller extra mycket koll på scenarion och speccar mer en vad vanliga staffs gör.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Kriminell: Dem håller mycket koll på krim rpn och gör så att krim rpn blir så bra som möjligt, dem kan ge ut varningar till gäng och personer och även dra krim roller till folk som gör grova brott eller bara lallar.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Support: Dem tar han om support ärenden och tar tag i regelbrott eller buggar som blir anmälda genom support.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Jobb: Dem håller koll på alla som jobbar så att det inte begås några regelbrott och läser igenom chef ansökningar och tar intervjuer med folk som ansöker till olika chef jobb, dem tar hand om jobben,
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Donation: Dem tar folk som vill donera till unive och håller koll så att folk skickar in pengarna och inte får sakerna fast inte donerar.

Jag tycker att Rpn är helt okej men såklart kan den förbättras och jag är redo att hjälpa till samt att krim rpn där måste också förbättra men tader är här för att hjälpa till. Jag kommer ta årgäder smat att se till att varje persson som inte klarar att bära medlems rollen inte ska ha det jag skiter fullstädigt om det tar 1 år jag kommer klara det. samt kommer jag se till att rpn på unive blir 10/10.

Även så är jag aktiv och redo för att hålla donation ärenden de jag har varit de innan och jag tyckte det var som roligast att sitta i odnation med folk som skulle starta upp gäng osv. Även så märker jag att de är många som sitter i don men de är få som tar så där tänker jag att jag kan hjälpa till med.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att Rpn är helt okej men såklart kan den förbättras och jag är redo att hjälpa till samt att krim rpn där måste också förbättras, Även så ser jag att människor sitter dagligen i support jag kommer alltid vara i tjänst och för att förbättra serven på det bästa sättet

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer ta årgäder smat att se till att varje persson som inte klarar att bära medlems rollen inte ska ha det jag skiter fullstädigt om det tar 1 år jag kommer klara det. samt kommer jag se till att rpn på unive blir 10/10.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man tar in perssonen i supoort kolla hur deras blick var på senasiot det kan va säga att någon begår ett rdm regelbrott, Jag hade pratat med persson för att kolla varför personen dödade personnen utan anl osv. Man e mogen och inte stressar försöker lösa saker istället för att se på saker så jävla alvaligt det viktigaste är att de som begår regelbrott inser vad de har gjort och tänker efter och ändrar på sitt beetende och de är jag redo för att hjälpa till.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag är aktiv varje dag på vardagarna så är jag inne 5-7 h och under helgen så smäller det i bland så är jag upp 30h under en helg. Så jag kommer också vara aktiv när jag är i skolan bara för att se att rpn ser bra ut !

Hur länge har du spelat på Unive? Jag fick min dator år 2020 och de heter det mulitistaden men de rpa jag inte äns mycket jag kanske gick in 2 3 gånger men år men 2021 så rpade jag för fullt och körde mycket och rpade länge som det de det var roligt och sånt så jag har rpat i 4 år nu

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja jag har erfarenhet av att hjälpa i support och donationer i andra servrar så jag vet hur ungefär allt funkar. jag kan ändå mer än gruderna. så jag vet att jag hade passat bra och jag vet hur man anväder komandon som ni kan se här

/setjobb (id) (jobbid) (rang) [man ger en person ett jobb och rang]
/m (id) [om man ska skriva till någon privat ig]
/who (id) [man ser vilka roller en person har alltså icke medlem, medlem eller kriminell]
/giveitem (id) (item) (hur många) [man ger någon en sak ig]
/tpm [man tpar till din waypoint]
/sc [man skriver i staff chaten ig]
/reportlist [man ser alla reports som har skickats in]
/noclip [man går in i noclip)
/goto (id) [man går till ett specifikt id]
/bring (id) [man tpar ett specifikt id till en]
/revive (id) [man revivear någon]
/svban (id) (anledning) [man bannar en specifikt person i 1 timme]
/ban (id) (tid) (anledning) [skriver tid anledning när nån har gjort ett regelbrott]
/sv [skriver i servervakt chat]
/freeze (id) [man gör så att någon inte kan röra sig]
/unfreeze (id) [man gör så att någon som är freeze kan röra sig igen]
/kick (id) (anledning) [man kickar någon]
/setperm (id) (perm)[man setter en persons perms]
/unban (hex) (andledning) [man unbannar någon]
/toggleid [man sätter på så att man kan se folks id]
/togglename [man sätter på så att man kan se folks steam namn]
/ooc [man skriver i ooc så att hela servern kan se]
/announce [man gör en announcement]
/clearinventory (id) [man tar bort allt någon har i sitt inventory]
/dv (radie) [man tar bort alla bilar inom viss radie]
/spec (id) [man specar någon person]
/skin (id) [man gör så att någon kan byta om sin karaktär]

Så svaret är ja jag har massa erfarenheter

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Asså jag kan tänka mig att vara krim ansvarig då jag har rpat krim i snart 4 år

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka