Accepterad OLW | Medlem ansökning [Only ollethetrrier]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mega

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198389938542/

Vad är ditt namn i verkligheten? Neo Eriksen

Vad är ditt discord namn? Mega#1033

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Det är en karaktär på 23 års åldern som heter Morgan Magnusson. Han kommer ifrån en liten by ifrån grekland som det bodde cirka 300 personer i. När han var 10 år tvingades han flytta ifrån grekland och sin familj för att hans familj hade inte så mycket pengar. Han flyttade först till USA och det var där allt började. När han kom till USA så tyckte han att det var så fint och mysigt. Han såg många coola och snygga bilar. Det första året så behövde han sova ute utan någon mat eller resurser som man behöver. Han låg vaken hela nätterna och tänkte på sin familj tills en speciell grej hände. Det var 2 personer som åkte förbi i en Bugatt Chiron och dom såg att Morgan låg där på en trotoar och kollade på deras bil. Dom kom ut en stor väska som det var 1 000 000 kr i, han gick direkt och köpte kläder och mat och sedan dess har han blivit helt förälskad i bilar men kan kan nästan inget och dom. När han blev 22 så tyckte han att det var dags att flytta igen så då hade han sparat ihop till ett flyg som tog han hit. Nu när han är här så tycker ha att det är mycket bättre och har blivit en super rolig person.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker att det är kul och få göra lite andra saker eller få möjligheter till bättre jobb. Att kunna spela på en servern är ju något och det finns ju saker man kan göra. Men många av anledningarna till att man just väljer att bli medlem är ju för att det finns så mycket mer att göra och så många mer sätt att utveckla och för bättra sin RP på

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker att det är kul och få göra lite andra saker eller få möjligheter till bättre jobb. Att kunna spela på en servern är ju något och det finns ju saker man kan göra. Men många av anledningarna till att man just väljer att bli medlem är ju för att det finns så mycket mer att göra och så många mer sätt att utveckla och för bättra sin RP på

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det finns mycket sköna och roliga personer och det är många som spelar. Det är också mycket som händer. Att det är ett spel som man ska göra och bete sig så värkligt som möjligt. och att det är kul för det finns riktiga jobb, bilar, firmor och massa annat.

Hur hittade du Unive? Jag var inne på FiveM sidan och letade efter en bra svenska server och då såg jag att det var mycket folk i.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att förbättra RP både för mig och för andra.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det är att göra det riktigt kul för mig och för andra och ge ett gott skratt till alla. Det skulle också ha varit kul om dom flesta skulle veta vem man är.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka