Nekad Abbesam | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abbesam

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Abbe

Vad är ditt discord namn? samuelssonsabbe eller Abbesam

Vad är ditt födelsedatum? 16 Januari 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abbe korvson han är 35 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Abbe är en snäll person som är super bra på att samarbeta med folk och kan därmed framföra ett super bra teamwork. Han är också bra på att förhandla alltså prata sig ur konflikter och stressiga situationer och kan därmed göra bra affärer med kunder. Han är mogen och har lärt sig att se upp till rätt folk och han har själv tagit sig ifrån de dåliga kretsar med egen vilja vilket gör att han inte komma hamna fel.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han är en svene som har en mamma och en pappa han har altid varit med sin pappa i hans garage och fixat bilar hela sit liv

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en erfaren FiveM spelare. Jag är en som har stenkoll på alla regler som finns och varför just jag ska bli antagen på denna ansökan framför nån annan spelare är att jag tycker att jag är nog lite mer mogen än jag varit på andra servrar och jag känner att jag kan skapa super realistiska och roliga men också spännande scenarion som kommer öka rp nivån på servern. Det finns också andra som spelar fivem och dom kanske inte är lika mogen men då är det bra att han någon som mig som kan säga åt dom när det går överstyr och att de ska bli realistiskt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om du till exempel rånar en bank och det står massa snutar utanför, då vill du ju inte döda alla och bara dra därifrån för det funkar ju inte. utan att du ska spela realistiskt och försöka ditt bästa för att kanske inte varje gång komma undan konflikter.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Det finns ju dom klassiska som t ex RDM, VDM och det står ju för att du inte ska använda dig eller ett fordon som en döds maskin för det skulle bli kaos. Metagaming är inte lika grovt att begå men skulle bara vara skit tråkigt att nån ska informera nån vart man är varje gång nåt händer så nån kan backa din rygg eller nåt. OOC är bara inte realistiskt för det skulle var så riggat ifall du i verkligheten skulle prata om nåt som händer utanför ditt liv som du kontrollerar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? är lite blyg

Hej!
På Unive vill vi att alla ska ha unika karaktärer som inte liknar sig själv.
Med detta sagt så får du inte ha samma karaktärs namn som ditt IRL/Discord namn. Därför måste du ändra din karaktärs namn till något annat.

Vänligen kontakta en MOD+ som kan ändra karaktärs namn till dig eller så får du radera karaktären och skapa en ny med ett annat namn.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat. | Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.)

Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Nekad ansökan
Anledning: Ej kompletterat i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka