Nekad olsson2222 | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olsson2222

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199471543160/

Ditt Hex-ID: steam:11000015a144378

Vad är din discord tagg? noah#3213

Vem var det som bannade dig? har ej gta just nu så kommer ej ihåg tänkte börja med fivem nu igen så vet ej

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-12 094207.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? förlåt jag kunde ej skicka bild tyvär säger bah va de stog de står bannad för porblem spelare samt c loggar, okej så här va de jag och min vän chrille mötte varan ig vid gäng huset och de va sent och vi hade inget och gö så vi åkte upp till bil firman och då va de några bilar där och va bah hej hur mår ni och ena av dem hoppar ut och börja skjuta och vi åkte ju sen när vi åker kommer dem bakom oss och pittar oss och håller på så vi gör de också sen pitta dem oss helt åt helvete så vi flög uppo ner och sen hopa dem ut och skotta mot oss men vi sköt ner dem och sen va de en bil kvar som kommer och kör över mig och vdmar så jag bara fuck de här och bara e copa efter de så vdma han igen sen dog jag och sen c logga jag så han gjorde lika mycket själv, när jag gick in i gen så va han vid sjukan och han börja åka efter mig igen sen så pitta han mig och hoppa ur och sköt sen c logga jag och jag vart så arg så tänkte mig ej för

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. okej så här va de jag och min vän chrille mötte varan ig vid gäng huset och de va sent och vi hade inget och gö så vi åkte upp till bil firman och då va de några bilar där och va bah hej hur mår ni och ena av dem hoppar ut och börja skjuta och vi åkte ju sen när vi åker kommer dem bakom oss och pittar oss och håller på så vi gör de också sen pitta dem oss helt åt helvete så vi flög uppo ner och sen hopa dem ut och skotta mot oss men vi sköt ner dem och sen va de en bil kvar som kommer och kör över mig och vdmar så jag bara fuck de här och bara e copa efter de så vdma han igen sen dog jag och sen c logga jag så han gjorde lika mycket själv, när jag gick in i gen så va han vid sjukan och han börja åka efter mig igen sen så pitta han mig och hoppa ur och sköt sen c logga jag och jag vart så arg så tänkte mig ej för, skrev samma här för de va samma sak

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 45% felaktig och 55% godkänd, men dem gjorde lika mycket regel brott

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad 3gånger och de va bara skit saker snackar skit om folk fast de va en polare osv

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja och nej

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Med tanke på att du blev bannad för 2 månader sedan drygt och inte minns att du gick loss och började skjuta allt och alla inne i staden tyder på att du inte ska tillbaka!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka