Nekad Olson111 | Medlem ansökning [DARKSIQE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olson111

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? Olsonwtfff

Vad är ditt födelsedatum? 27 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ludvig Engström och han har växt upp med en fattig familj som bodde i ett pytte litet hus ute på en liten ö i stockholm. Ludvig har alltid haft det jobbigt hemma med en pappa som var otroligt aggresiv och en mamma som är cancersjuk. Ludvigs pappa har slåt ludvig och även hans mamma ett antal gånger. Ludvig gick runt i skolan med en klump i magen för att han var rädd för att komma hem igen efter skolan eftersom att han visste aldrig vad hans pappa skulle göra mot honom eller hans mamma. En dag gick det för långt då ludvigs pappa slog ludvig i ansiktet så han fick en blåtyra. Ludvig och hans mamma bestämde sig då för att bara dra därifrån. Ludvig och hans mamma hade ingen stans att ta vägen så dem var hemlösa och fick bosäta sig under den bro. Ludvig hade alltid drömt om att bli rik och nu hade han fått ännu mer motivation att skaffa pengar så han och hans mamma kunde leva det livet som de förtjänade. Ludvig kom i kontakt med folk som var inblandade i kriminella aktiviteter och han började involvera sig mer och mer. En dag så sa han till sig själv nu får de räcka ja ska ha ett stort hus och leva det livet jag och mamma förtjänar. Så Ludvig började sälja droger och känade ändå rätt mycket pengar. Ludvig hyrde ett hotell rum åt han och hans mamma i en vecka för pengarna han hade tjänat. Och ungefär andra dagen på hotellet så började ludvig tänka på hans barndom och han bröt ihop han fick tillbaka alla gamla minnen och alla känslorna bara bröt ut och alla gamla känslor. Den här klumpen i magen denna konstanta oron hela tiden men ludvig fortsatte att kämpa tills han hade råd med en liten lägenhet men precis efter han hade köpt den och hans liv hade vänt om så fick han ett samtal som han aldrig ville få. De var ett samtal från sjukhuset dem sa att dem hade hittat hans mamma livlös under en bro. Ludvig bröt ihop igen men fortsatte at kämpa på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög rp , långa scenarion och feta o roliga scenarion, vill att det ska vara bra rp med bra scenarion som jag kommer bidra med jag kommer även bidra med social och rolig rp för alla på servern alla ska även ha roligt när de rpar på unive

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder så mycket som att om du gör ett scenario ska du alltid göra scenariot till ett rättvist och roligt scenario för både sidor, det ska vara bra scenario och man ska aldrig bli arg för man förlorar det ska vara roligt för både deltagarna i scenariot

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm är en förkortning av random death match och det är när du inte har en bra anl. till varför du döda personen Vdm är är förkortning av Vehicle death match och det innebär att du använder ditt fordorn som ett vapen NLR är att du inte ska komma ihåg något efter din hårda skada eller din död copbait är när du försöker få polisens uppmärksamhet combat loggning kan man även kalla C-logg och det innebär om du blir fångad av polis eller dött så ska du inte stänga av spelet för att du ska bli gripen eller lootad! metaGaming innebär att du tar imformation utanför spelet in till din karaktär

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har väldigt mycket erfarenhet inom rollspel då jag har över 1000 timmar på fivem och jag har spelat på massor med olika rp serverar! Men detta blir första gången på unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte direkt men jag ser otroligt mycket fram mot en ny resa hos er på unive! :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning: Loggsen visar att du är permanent bannad, vi är medvetna om att du kan spela utan att ens ha fått unban.
Överklaga här: https://www.unive.se/form/31/select

Du får ansöka igen när din ban överklagan blir accepterad. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka