Nekad Olof Eskulstond | Ban Överklagan [Gregg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Olof Eskulstond

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198145163613/

Ditt Hex-ID: steam:11000010b05515d

Vad är din discord tagg? greken5061

Vem var det som bannade dig? Gregg

Bild på banmeddelande: bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig för att jag tog vapen från polis stashet, vilket jag förstår helt var fel. Det förstörde RP'n och var inte realistiskt eller tillåtet. Jag insåg efteråt att det var ett dumt misstag och att jag borde ha tänkt mer på reglerna och hur det påverkar andra spelare. Jag har lärt mig att inte göra så igen och att ta RP mer seriöst framför

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag vart bannad var bara att jag stog vid mekonomen och loggade efter vi blev klarade med support och så vart jag bannad när jag lämnade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, så det var inte en felaktig ban. Jag tog vapen från polisens stash, och det är emot reglerna. Jag förstod inte riktigt hur allvarligt det var då, men nu vet jag att det förstör spelet för andra och inte är okej. Jag tar ansvar för det och har lärt mig att följa reglerna bättre i framtiden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad av att prata sliskigt med tjejer samt FearRP.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat följa reglerna och låtit bli att ta något från polis stashet. Då hade det blivit roligare för alla och jag hade sluppit bli bannad. Nu vet jag att man måste tänka mer på hur man spelar och följer reglerna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att man måste ta RP på allvar och följa reglerna för att det ska bli kul för alla. Jag förstår nu att det jag gjorde förstörde för andra och att det inte var rätt sätt att spela på. Jag har också lärt mig att tänka efter innan jag gör något i spelet, och att alltid försöka lösa saker på ett realistiskt och rättvist sätt. Nästa gång kommer jag göra bättre ifrån mig ifall jag får en till chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, Jag förstår

Tillbaka