Nekad Krydda | Blacklist Överklagan [Alec]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krydda

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
3
Blacklist-referens
ID: 851 — Övrigt
Anledning: Sitter på 2 dc konton för att undkomma serverns regler. Snor vapen från sin polis karaktär till sin Krim karaktär.
Personal: Toris
Datum: 2026-04-27
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag Gjorde ett till discord konto alltså "Mortensson" Och blev polis och jag var dum nog att ta vapen från stashet och sen ge över den via en väska till min andra karaktär som var krim på en annan dc denna dc då "kryddaa" och tänkte att de var ngn snabb ide att få vapen men det var riktigt dumt gjort och ångrar de på efterhand och ser hur dumt det ser ut för servern men tänkte inte på det just i den sekvensen

Tar du ansvar för det som hände? Ja jag tar full ansvar till det jag gjorde och om de är så att ni ger mig en andra chans och kommer aldrig göra om det de va riktigt dumt

Vad har du lärt dig sedan dess? Har lärt mig att bara följa reglerna rpa mig fram fixa pengar ksk köpa ett vapen ist för att göra grova regelbrott elr "regelbrott" och bara rpa de va så himla dumt gjort av mig

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag vill ha en andra chans för jag brinner för unive men ibland så bara gör jag ngt dumt som jag kmr ångra i efterhand och vill bara komma tbx och rpa men förstår till 100% att jag ksk inte kan komma tbx efter ett sådant här regelbrott

Har du bevis som stödjer din överklagan?

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka