Nekad ollekingen | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ollekingen

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Stureman123/

Ditt Hex-ID: http://vacbanned.com/engine/check

Vad är din discord tagg? Olle#7467

Vem var det som bannade dig? Goggle

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att personen som var utsatt skickade en report.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min Collega stod inne på Autoexperten och sedan så råkade jag slå till honom (råkade trycka på fel knapp. Det var absolut inte med min mening och ångrar det definitivt) och han dog för att han troligtvis inte hade speciellt mycket HP. Så fort jag insåg att han dog så försökte jag RPa det och att min karaktär har lite problem med sina muskler och att jag så snabbt som möjligt skulle ta honom till sjukhuset eller ringa ambulans. Då försökte jag ringa ambulans men ingen svarade så jag sa att jag skulla ta honom till sjukhuset. Därefter så antar jag att personen inte litade ett dugg på mig eller något och trodde att jag gjorde det med flit och därmed skickade en report. När jag därefter gick in i menyerna för att plocka upp honom för att ta honom till sjukhuset så blev jag bannad i 20 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att bannen var felaktig eftersom att jag gjorde allt jag kunde för att försöka få det till att funka som ett RP scenario. Jag tycker även att det är lite jobbigt att om bara en person skriver /report för RDM så blir man bannad direkt. Man får ingen chans att förklara vad som hände och jag antar att personen som Bannade mig inte såg händelsen. Därför tycker jag att bannen är felaktig och att bannen saknar bevis på att jag förtjänar en bann.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tror inte att jag har varit med om några tidigare avstängningar. Jag har bara blivit Kickad någon enstaka gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle varit mera noggrann med att inte klicka på knappen så att jag inte slog till honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Att vara mera noggrann med att inte slå till knappar av misstag. Men som sagt alla gör ju misstag så jag gjorde allt för att kunna få det till ett RP scenario men kanske hade kunnat lyckas ännu bättre om jag hade försökt mera.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka