Nekad Lasse Björkman | Ban Överklagan [troik.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pewpew

Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
87
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198788194907/

Ditt Hex-ID: 76561198788194907

Vad är din discord tagg? pewpew6895

Vem var det som bannade dig? Troik.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-11 100737.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag missförstod en sak. Ska förklara allt under.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så här att, jag och min vän Daniel skulle åka till sjukhuset, och nån av oss behövde lite vård. Sedan möter vi ungefär 3 andra personer. På något sätt så kunde jag ta ut bilen men inte ta in den. Sedan då så börja de hoppa in i min bil och lalla. Vet inte om Troik var med då men skulle tro de. Sedan så ska jag till låssmeden och fixa nycklar, till bilen. Då när jag har bett dem hoppa ut från bilen så vägrar de. Innan dess så har vissa av dem hoppat på min bil på toppen på bilen, och tror en sparkade på bilen, och sedan skrev i OOC chatten miss. Jag ska sedan köra sakta och svänga ut. Då springer en ickemedlemare och blockar så jag råka knocka dem med bilen där fram. Nett. Efter det så hoppar alla in i bilen och jag ska till låssmeden. Alla är i bilen men de slänger sig ur senare, när jag kör mot låssmeden. Men den personen som sitter fram i bilen, har en pistol tydligen som jag inte kan se, för jag kunde inte ändra vinkel på min skärm med musen. Och sen så gör han /me och skriver riktar. Jag har ju såklart ingen aning tills jag stannar, tar av mig bältet vad det är han riktar på mig. Det kan ju också vara på lossas? Hur ska jag veta? Iaf, så hade en pistol, som jag sedan. Så jag springer iväg med händerna uppe. Sedan vänder jag tillbaka och tar han gissla med en bensindunk. Då ska jag ta han in i bilen, och så fattar jag nada, så gör han en report till mig. Han skriver att jag har vdmat han? Hur!? Sen skulle jag tjuvkoppla bilen när jag höll han men råka trycka i så jag råkade döda honom, som inte var meningen. Sedan slutar klippet, och det ser ut som om jag kör iväg och lämnar honom. Det gör jag inte. Jag kör honom sedan till sjukan, och han kan ta vård där. Sedan får jag ett staff samtal, och vi tar det vidare till dcn. Sedan så får jag en ban, som jag råkade utsätta den här personen av, och egentligen är väl det personen jag snackar med som håller i allt? Eller? Försökte inte han som jag utsätte skriva falska saker för att få snabbare svar? Jag har inte VDMAT honom. Fattar inte varför han var påväg på att göra en report på det. Sedan får jag en kriminell varning, av en helt annan person. Också en ban av en helt annan person. Fattar inte. Kan inte bara 1 hålla i allt. Och fattar inte var han som jag råkade döda, fick att jag VDMA han? Hur?!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker helt ärligt, att det var en felaktig ban. Personen som utsattes, skulle tydligen göra en report på mig. För VDM. Hur? Inte ens nära det! Sen så håller massa staffs på att göra massa olika saker. Den personen som jag snackade med sa att det bara blev en muntlig varning. Sen ba så blir det ban och massa saker händer. Fattar inte.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej, jag har aldrig eller åkt på en ban, eller timeout/kick tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade nog kunnat göra något annat, att jag skulle lyssnat på honom och backat. Och dratt där ifrån. Det hade jag kunnat göra som annat som jag hade kunnat tänka på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig, men hoppas att ni gör något, mot den jag utsatte att han inte ska skriva helt andra saker som jag inte har gjort. Han försökte göra en report på VDM för mig. Stämmer ju helt ärligt inte. Kan visa er sen också.

https://medal.tv/games/gta-v/clips/lTfmVkhBpxrQN3r3m?invite=cr-MSxvWVMsMzkxNDgxNzk5

Kolla vid 50 sekunder. Kolla bak tidigare också för jag har id 43. Har inte gjort något sånt tidigare. Och kan också säga vid slutet, så kör jag inte ifrån. Jag märker att jag råkade döda honom, så jag tar han till sjukan. Ni kan själv höra med honom.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag har förstått att om jag ber någon att kolla min ansökan, eller gör flera så kommer den automatiskt bli nekad. Det har jag förstått.

Fortfarande fear rp du gör du får vapen mot dig men väljer att ta som gissla

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka