- Meddelanden
- 447
- Reaction score
- 14
Ban-referens
fivem-turbo-w3mf — FiveM, Utgår 2026-04-01
Anledning: kör upp på berg samt pittar galet
Bannad av: flasher
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Ja vi var i en skottlossning och det var ett gäng bilar som campa sitt hus och åkte runt och pittade så jag fick nog och pittade tillbaka till slut. Ja jag blev bannad för jag tappade tålamodet och gjorde ett regel brott tillbaka vilket som är fel detta är min första ban på många månader. Och ja jag gjorde fel och det inser jag själv.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja det gör jag efter som jag gör fel i detta tillfället. Och har inte tålamod skulle skicka report på dom istället för att ge tillbaka. Samt vill på peka att detta är min första ban på många månader så jag blir inte bannad ofta och jag inser mina fel i mina bans.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Ja haft tålamod och skickat in en report istället för att pitta tillbaka och kö upp på berg Det var som sagt väldigt fel av mig och inser mitt fel. Samt har grön ban och inte blivit bannad på månader samt har få bans så jag lär mig av mina bans samt ska bevisa det på den här bannen också
Varför ska vi ge dig en till chans? Ja efter som jag har få bans samt inte blivit bannad på flera månader så jag lär mig av mina misstag.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes