Nekad ollebollee | Beslut Överklagan [Social]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ollebollee

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,281
Reaction score
56
Ditt discord namn: ollebollee

Ditt Hex-ID: 11000014b2516f0

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim + juarez cartel nedstängt

Vem/vilka tog beslutet? Alvinn Bubblegum Socialbidrag

Varför tror du själv att beslutet togs? Eftersom det kom in ett clip till staffs där jag fear rpade.

Hur är beslutet felaktigt? För det första tycker jag det blir felaktigt eftersom att mina roller blir dragna innan jag ens får chansen att prata i support och förklara min sida från det hela vilket kunde ändrat hela synen på scenariot helt. I mitt clip ser man att de voltar med bilen, vi ska åka fram å rikta eftersom vi tänker såklart att de ska rpa på skador. Vi tänkte kidnappa dem men istället flyger den ut ur bilen med quick enter samt från bakluckan och skjuter ned oss. Våra grabbar är lite högre upp i backen bakom mig vilket jag vet om, jag ligger och rpar på skador för att jag blivit skjuten. Efter det uppfattar jag att alla bara står på mig med vapen i handen utan att rikta, jag förstår att jag kanske är i underläge men anser inte att dom har mig i kontroll eftersom våra grabbar också var väldigt nära mig och jag tänkte att jag skulle få hjälp om jag ställde mig upp. Jag såg i efterhand i clippet att en grabb möjligtvis riktade på mig men var lite på avstånd men just när jag ställde mig upp i den stunden så uppfattade jag inte det. Jag ställer mig upp och försöker springa därifrån av instinkt. Sedan rullar jag men vet egentligen inte varför, jag hade inte tänkt skjuta vilket jag isåfall kunde gjort mycket tidigare om jag verkligen hade viljat fear rpa grovt. Jag blir sedan nedskjuten av dem och förstår då att det kan inte var så smart gjort. Men med tanke på omständigheterna och hur vi hamnade i situationen så tycker jag beslutet blir felaktigt, och särskilt när jag inte är en problemspelare, jag har ish 5 bans tidigare och aldrig fått indragen krim eller krim varning. jag tycker jag istället kunde fått en krim varning eller liknande för detta. Jag tycker också att detta möjligtvis kan vara en ban för sunt förnuft om något och inte fear med tanke på vad jag såg i scenariot och med tanke på omständigheter då jag ansåg att dom förtstört hela scenariot redan när dom inte börjar rpa på skador, liksom det hade blivit ett helt annat scenario. Jag förstår att jag inte har rätt att göra fel men scenariot blir galet skevt efter att dessa personer varit bakluckan samt quick enter abusat. Till nästa gång hoppar jag support med clip på dom men jag tycker det är fel att dra in min krim innan jag ens får chansen att förklara mig för staffs om min vinkel och om vad som hänt. Jag tror jag hade kunnat förklara hur det såg ut för mig och hur jag uppfattade scenariot och så hade staffs fått en annan vinkel av det. Jag tycker jag borde få en chans till både med tanke på min historik och hur scenariot såg ut från min vinkel och för att jag inte fick förklara mig. Att gänget blir nedstängt på det där fattar jag är pga min krim roll men att stänga ner ett gäng å dra en krim roll utan att ens prata med mig innan tycker jag blir fel eftersom man inte ens får chansen att förklara backstory eller vad som hände, staffs får bara se en vinkel i ett scenario å då är det klart att det kommer se väldigt skevt ut. Jag tycker inte det där scenariot förtjänar en indragen krim roll till mig eller ett nedstängt gäng eftersom vi i grund och botten faktiskt försöker bedriva rp på servern och inte direkt åker runt å skapar eller söker problem hela tiden. Ge mig en chans till eftersom jag inte är en problemspelare som åker runt å skjuter på allt å alla eller fear rpar, så kommer jag se till att detta aldrig sker igen oavsett om det är grov eller inte.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/jzN7UZaDGk2EOIlNM?invite=cr-MSxDclEsMjA2NTk2MzkxLA

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Tycker personligen 2 Krim varningar hade varit mer rimligt med tanke på både tidigare bans o gänget.

Nekad, Vi måste ta hårda åtgärder på FearRP. I detta fallet är det Grov FearRP så det finns inget att diskutera.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka