Nekad ollebollee | Beslut Överklagan [Emnez, Fille.1, Hedgehog]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ollebollee

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,281
Reaction score
56
Ditt discord namn: ollebollee

Ditt Hex-ID: 11000014b2516f0

Vad för typ av beslut gäller det? Ban + indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? De som satt i support under ärendet: Emnez, Fille, Hedgehog

Varför tror du själv att beslutet togs? Anledningen till att jag gör denna beslut överklagan är eftersom att jag anser att det är felaktigt, men från ert perspektiv så är nog eftersom att jag sköt en person som höll upp händerna samt sköt 1-2 gånger på bilar som körde mot mig.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker det är felaktigt eftersom klippet där jag dödar en person som har händerna uppe, då riktar jag på honom eftersom han står mitt i vår skottlossning och har gjort det under en period och åkt fram å tillbaka utanför vårt hus, jag riktar på han men då börjar 2-3 personer hoppa ut och skjuta mig bakifrån, av reflex samt av min säkerhet så skjuter jag då honom eftersom dom börjar skjuta mig när jag har honom som "gissla, och varför ska man ha en "gissla" om man ej får döda personen när det ej går som man vill? Dom började skjuta mig och jag sköt då honom och tog mig sedan från platsen. 100% jag förstår era tankar och ert perspektiv, men ni måste förstå hur jag tänkte i denna stund, säg att jag har 1-2 sekunder på mig att reagera, jag blir skjuten av flera bakifrån, min kompis blev nerskjuten, och jag riktar på en grabb, av både rädsla samt reflex så skjuter jag då honom för min säkerhet och eftersom dom inte verkar vilja att deras kompis överlever. När personen som blev dödad också åker runt fram och tillbaka utanför vårt hus, och under skottlossningen, då får man skylla sig själv lite, har man inget att göra där då bör man dra därifrån pga av fear rp. Jag förstår er och hur ni tänker men pga av detta så anser jag att detta känns felaktigt, en ban + indragen krim för detta känns så skjut överdrivet, möjligtvis 1 krim varning om man måste ge något men med tanke på att jag måste reagera och ta ett beslut under 1-2 sekunder så är det inte konstigt att det någon gång kan bli fel eller att man tar ett beslut som man kanske inser i efterhand att man inte behövt göra. Angående det när jag sköt på de två bilarna, jag försökte bara få de därifrån genom att skrämma de när jag skjuter, jag kände att jag var i underläge och de hade mycket bättre bilar än mig, min sista utväg var att flera gånger skjuta mot de så att de skulle röra sig längre och längre bort så jag kunder överleva och sedan ta mig därifrån, som ni säkert ser på era klipps så jagar jag ju inte heller efter de, utan det är dem som letar efter oss, jag försöker ta mig därifrån. Jag hoppas ni kan se över denna och förhoppningsvis ge tillbaka min krim roll och ta bort bannen efter att jag förklarat detta för er. Mvh ollebollee

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Staffs har.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrat av en moderation:
Raxy inte delaktig i beslutet eller åtgärderna. Låser för att undvika spam till överenskommelse bland krim team

Du har tidigare fått varningar för samma regelbrott och fortsätter trots detta att bryta mot reglerna, även under aktiva varningar. Hapyxz skickade dessutom nyligen ut ett tydligt och skarpt meddelande i hopp om att spelarna ska ta det på allvar. Vi arbetar aktivt med att åtgärda dessa problem, och därför kommer din överklagan att nekas. Beslutet kvarstår. Vi hänvisar dig vänligt men bestämt till att istället göra en banöverklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka