Nekad Fille! | Beslut Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

felap

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
4
Ditt discord namn: felap

Ditt Hex-ID: steam:11000016c114150

Vad för typ av beslut gäller det? Jag skulle jätte gärna vela ha till baka mina roller. (Krim,Medlem,Verifierad)

Vem/vilka tog beslutet? WK/riktigawk

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag vet varför beslutet togs. Det togs för jag C-logga mitt i ett pågående senario. Jag C-logga när polisen kom och såg att jag hade ett vapen. Jag vet att jag har brytigt mot en stor regel på denna server men jag var inte säker med denna polis. Det jag menar med inte säker är att jag har många gånger fått poliser som är helt korupta och slår en skjuter och tasrar en. Jag har varit med om att jag skulle in i fängelset och jag åkte in för typ nått brott som var typ 400 månader men polisen satte mig 1080 för jag inte erkände och jag ville ha advokat men då fans det ingen advokat inne men då sket dom i och satte mig 1080 för typ vapen brott. Jag hoppas ni förstår mig. Jag vet att det var dålig att C-logga men jag märkte direkt att det inte var nån bra polis för direkt polisn kom så hoppa dom ut och sköt mig och massa så då valde jag tyvärr det sämsta valet jag hade att välja på så jag ångrar detta väldigt mycket för det skulle bara varit bättre att jag tog på mig fängelse straffet och bara erkänt och bara låtit det vara.

Hur är beslutet felaktigt? Det är på sett och viss för jag tycker man inte ska få indraget bara för man undviker en polis som inte kan RPa med hänsyn. Jag tycker att polis gjorde lika mycket fel. Han hoppa ut ur bilen och sköt mig och tasrade mig direkt. Jag förstår dom för jag hade ändå vapen men ändå det var ingen social RP där inte det var mer eller minde shoot on sight.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har inget och fick inget till och med.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka