ollebollee | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .

ollebollee

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,281
Reaction score
56
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Ditt discordnamn: ollebollee

Ange ditt födelsedatum 10 Juli 2009

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff eftersom att jag är aktiv och är bestämd i mina beslut. Jag är bra på att prata med spelare innan jag bannar de och har även bra erfarenheter inom staff arbetet. Jag vill kunna hjälpa servern med att få bort allt lall samt åtgärda de problem som finns.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Lall, problemspelare, vissa som bara vill skjuta och inte rpa, icke medlemmar som inte kan rpa samt vissa som bara skiter i regler

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Sitta i staff vc, samarbeta och specca samt ta gemensamma beslut. Få bort allt lall och problemspelare genom att hålla koll och våga ta åtgärder

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man håller sig i lugn i alla situationer, försöker hjälpa och lära folk i första hand innan man bannar, ser helheten i alla scenarion och håller sig alltid opartisk.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att prioritera staff arbetet eftersom jag vet att det är viktigt samt att jag tycker det är kul. Jag kommer att rpa när de inte är högtryck om jag ska rpa men mestadels fokus kommer ligga på rpn.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan i Oktober 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit Helper två gånger samt Ma två gånger.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Möjligtvis kriminell ansvarig om ett tag men beror på vad som sker

Tillbaka