Antagen ollebollee | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ollebollee

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,281
Reaction score
56
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad heter du på discord? ollebollee

Ange ditt födelsedatum 10 Juli 2009

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Vilja hjälpa servern och kunna ta ansvar för att de som ansöker om medlemskap verkligen förtjänar det. Jag vill kunna bidra med något extra till servern och då känns MA som en bra grej.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag har bra erfarenhet inom staff arbetet eftersom jag har varit MA innan samt helper 2 gånger. Jag kommer vara aktiv och vet hur allt fungerar. Jag kommer lägga ner tid på arbetet och se till att rätt personer blir Medlemmar.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra människor som man själv vill bli bemött. Det är viktigt att alltid ha en lugn och trevlig ton samt att inte stressa på folk under intervjuer.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att de som tar sin ansökan seriöst och visar att dem verkligen vill rpa med hög nivå förtjänar att bli MAs. Jag tycker inte folk behöver ha erfarenhet men dem ska iaf vara seriösa med sin ansökan och inte visa upp något lall.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska vara seriös, visa att man kan ta instruktioner och sköta sig, följa regler och man ska kunna vara som en förebild för dem som icke medlemmar som vill börja rpa på Unive. Man har som ansvar att visa att Unive ska se bra ut.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Se till att verkligen de som förtjänar medlem på Unive ska få det och inte de som endast är här för att förstöra.

Hur ser din aktivitetet ut? Nu under lov är jag väldigt aktiv, nästan hela dagarna. Under vardagar så har jag skola som slutar runt 15 och efter det är jag ofta aktiv hela kvällarna och eftermiddagarna. På helger är jag ofta aktiv på morgonen och kvällarna.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka