olleblyat
Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle Alvemark
Vad är ditt discord namn? Kulapa3000
Vad är ditt födelsedatum? 24 December 2011
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Yousef Abduli, född 1999.
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Speciell, Trevlig, Omtänksam.
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Yousef växte upp i en by i syrien, hans pappa lämnade han innan han föddes så han hade de tufft. Han började snabbt komma in i gängkriminaliteten för han ville ha de han inte fick som liten. Han flydde till sverige vid 15 års åldern för att starta ett nytt liv, han flyttade då till Unive o nya planer väntar.. Kanske mekaniker, kanske kriminell eller kanske polis.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra o seriös rp o skapa roliga scenarion.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De innebär att man inte ska vara självisk o alltid vinna allt, ibland ska man låta den andra vinna så båda har kul.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, vdm, social rp, metagaming och fear rp
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag e trevlig
Vad är ditt discord namn? Kulapa3000
Vad är ditt födelsedatum? 24 December 2011
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Yousef Abduli, född 1999.
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Speciell, Trevlig, Omtänksam.
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Yousef växte upp i en by i syrien, hans pappa lämnade han innan han föddes så han hade de tufft. Han började snabbt komma in i gängkriminaliteten för han ville ha de han inte fick som liten. Han flydde till sverige vid 15 års åldern för att starta ett nytt liv, han flyttade då till Unive o nya planer väntar.. Kanske mekaniker, kanske kriminell eller kanske polis.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra o seriös rp o skapa roliga scenarion.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De innebär att man inte ska vara självisk o alltid vinna allt, ibland ska man låta den andra vinna så båda har kul.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, vdm, social rp, metagaming och fear rp
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag e trevlig