Zycoz
Icke Medlem
- Meddelanden
- 11
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jamie
Vad är ditt discord namn? marvo765
Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2012
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Namn: Jörgen Ohlsson, 26 år gammal.
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jörgen är snäll, omtänksam och han gillar att få nya vänner.
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakrund: Jörgen har haft en bra uppväxt med mycket vänner och bra familj, hans familj har aldrig haft det tufft med ekonomin. När Jörgen var liten så tyckte han om fotboll väldigt mycket, han drömde om att bli fotbollsproffs eller att bli polis. När han var 15år så började han sommarjobba på en bilaffär där han fick lite kunskap om bilar m.m. När Jörgen var 19år så sökte han för att bli polis. Framtidsplaner: Jörgen vill bli medborgare i staden för att kunna bli polis, men sen kommer något stort hända och han kommer välja att gå över till den kriminella sidan.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med aktivitet, engagemang samt bättre rp-nivå.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man alltid inte ska tänka på sig själv, utan att man ska tänka att man kan förlora ett scenario för att få så bra sp som möjligt. Om vi tar ett exempel, om jag och en kompis är omringade av jätte många poliser så kanske man inte ska börja skjuta utan att bara ge upp och skita i vapnet. Det blir roligare rp samt bättre för båda sidor.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit mot regeln OOC tidigare när jag körde fivem, då lärde jag mig att man inte ska prata eller skriva i ooc chatten för att undvika att bli bannad.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming: att man sitter och pratar i discord när man rpar med någon, eller säger att man ska komma till en plats igenom discord. Powergaming: att man t.ex kör upp för ett berg utan att ha offroadbil eller ha offroaddäck, Suntförnuft: Att göra en sak som bara gynnar dig i ett scenario, alltså att man gör en sak för att vinna ett scenario.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, jag tror inte det
Vad är ditt discord namn? marvo765
Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2012
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Namn: Jörgen Ohlsson, 26 år gammal.
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jörgen är snäll, omtänksam och han gillar att få nya vänner.
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakrund: Jörgen har haft en bra uppväxt med mycket vänner och bra familj, hans familj har aldrig haft det tufft med ekonomin. När Jörgen var liten så tyckte han om fotboll väldigt mycket, han drömde om att bli fotbollsproffs eller att bli polis. När han var 15år så började han sommarjobba på en bilaffär där han fick lite kunskap om bilar m.m. När Jörgen var 19år så sökte han för att bli polis. Framtidsplaner: Jörgen vill bli medborgare i staden för att kunna bli polis, men sen kommer något stort hända och han kommer välja att gå över till den kriminella sidan.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med aktivitet, engagemang samt bättre rp-nivå.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man alltid inte ska tänka på sig själv, utan att man ska tänka att man kan förlora ett scenario för att få så bra sp som möjligt. Om vi tar ett exempel, om jag och en kompis är omringade av jätte många poliser så kanske man inte ska börja skjuta utan att bara ge upp och skita i vapnet. Det blir roligare rp samt bättre för båda sidor.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit mot regeln OOC tidigare när jag körde fivem, då lärde jag mig att man inte ska prata eller skriva i ooc chatten för att undvika att bli bannad.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming: att man sitter och pratar i discord när man rpar med någon, eller säger att man ska komma till en plats igenom discord. Powergaming: att man t.ex kör upp för ett berg utan att ha offroadbil eller ha offroaddäck, Suntförnuft: Att göra en sak som bara gynnar dig i ett scenario, alltså att man gör en sak för att vinna ett scenario.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, jag tror inte det