Anakin SuperStar
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus
Vad är ditt discord namn? hammaren.com
Vad är ditt födelsedatum? 25 December 2011
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Janne Asaro, 26 år gammal.
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Skön, Trevlig, Omtänksam.
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Janne Asaro, född i syrien. Han växte upp i en liten by med runt 90 invånare i byn. Han hade ett tufft liv med en familj med väldigt lite pengar, och behövde leva nästan ensam. Vid 14 års åldern blev han indragen i kriminaliteten. Han tyckte inte om det men medans gjorde han det. Han ville bara få pengar o leva ett bättre liv. Han var bara lite små kriminell i början men vid 18 års åldern började han utföra mord för pengar. Han började bli riktigt trött på det kriminella livet o ville starta nytt. Han flyttade till sverige vid 20 års åldern för att han ville fly sitt kriminella liv. Hans dröm till framtiden är att han ska bli en mekaniker, men man vet aldrig vad som väntas. Kanske kriminell, kanske mekaniker, kanske polis.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra o social rp o skapa roliga scenarion. Kommer variera lite på hur jag rpar om de blir kriminell, mekaniker o polis osv osv. Jag har oxå mycket erfarenhet inom rp.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De är en regel inom RP för att skapa engagerande och rolig rp. Det betyder att du medvetet rpar så att den andra parten också kan lyckas och ha kul i scenariot när hen spelar, istället för att alltid prioritera att vinna allt själv o bara ha kul själv.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Första gången jag spelar här. Har aldrig brutit mot reglerna på denna server eller någon annan
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM: Vehicle deathmatch, att man använder sitt fordon som ett vapen. Social RP: Att man rpar socialt o pratar mycket i sin rp, tillexempel istället för att bara skjuta ihjäl nån för dom tar ditt område kan du försöka prata med dom om det o förhandla. RDM: Random death match, att man dödar nån helt utan anledning eller bakomliggande scenario. Meta gaming: Att man använder info man har fått från tex discord eller utanför rpn.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Bara att jag är mogen o aktiv spelare.
Vad är ditt discord namn? hammaren.com
Vad är ditt födelsedatum? 25 December 2011
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Janne Asaro, 26 år gammal.
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Skön, Trevlig, Omtänksam.
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Janne Asaro, född i syrien. Han växte upp i en liten by med runt 90 invånare i byn. Han hade ett tufft liv med en familj med väldigt lite pengar, och behövde leva nästan ensam. Vid 14 års åldern blev han indragen i kriminaliteten. Han tyckte inte om det men medans gjorde han det. Han ville bara få pengar o leva ett bättre liv. Han var bara lite små kriminell i början men vid 18 års åldern började han utföra mord för pengar. Han började bli riktigt trött på det kriminella livet o ville starta nytt. Han flyttade till sverige vid 20 års åldern för att han ville fly sitt kriminella liv. Hans dröm till framtiden är att han ska bli en mekaniker, men man vet aldrig vad som väntas. Kanske kriminell, kanske mekaniker, kanske polis.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra o social rp o skapa roliga scenarion. Kommer variera lite på hur jag rpar om de blir kriminell, mekaniker o polis osv osv. Jag har oxå mycket erfarenhet inom rp.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De är en regel inom RP för att skapa engagerande och rolig rp. Det betyder att du medvetet rpar så att den andra parten också kan lyckas och ha kul i scenariot när hen spelar, istället för att alltid prioritera att vinna allt själv o bara ha kul själv.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Första gången jag spelar här. Har aldrig brutit mot reglerna på denna server eller någon annan
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM: Vehicle deathmatch, att man använder sitt fordon som ett vapen. Social RP: Att man rpar socialt o pratar mycket i sin rp, tillexempel istället för att bara skjuta ihjäl nån för dom tar ditt område kan du försöka prata med dom om det o förhandla. RDM: Random death match, att man dödar nån helt utan anledning eller bakomliggande scenario. Meta gaming: Att man använder info man har fått från tex discord eller utanför rpn.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Bara att jag är mogen o aktiv spelare.