Nekad Olle77 | Ban överklagan (shlajfer)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olle77

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198099595914/

Ditt Hex-ID: 1100001084E028A

Vad är din discord tagg? Aolle#9802

Vem var det som bannade dig? JOJO Abraham

Hur lång tid var din ban? 1 dag (24 timmar)

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? kör orealistisk i stan och har skirvit till dig flera gånger men du ignorerar det

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag ej svarade på hans pm och fortsatte köra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stannade bilen för jag precis insåg vad han hade skrivit till mig (jag hade ej sett hans meddelande eftersom jag fokuserade på körandet). Jag började pm:a honom texten "Okej ska sluta omedelbart, visste ej" men just i skrivandet blev jag avstängd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Egentligen var det rätt men eftersom jag kände att jag inte fick tid att skriva tillbaka kändes det fel. Jag fick liksom inte skriva klart min mening till honom men självklart är det svårt för han att avgöra vad jag gör eftersom han inte ser. Saken är att ifall jag skulle hinna skriva till honom skulle jag med högst sannolikhet inte bli bannad alls.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min tidigare ban var för längesen när jag va helt ny till servern och av misstag klickade f så jag hoppade in i en Securitas bils passager säte. Jag har från början kunnat reglerna och vet vad man får och ej får. Jag visste exakt att man inte fick göra så men jag tänkte faktiskt inte mig en ban på 1 dag utan snarare en kick.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kollat chatten mer förmodligen eftersom jag inte koncentrerade mig på den. Då ifall jag såg det i förtid (Ca 2 minuter) skulle inte bannen ske.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes! Kolla chatten och köra betydligt mycket långsammare i stan.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka