Nekad Leon151l | Ban Överklagan [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon151l

Icke Medlem
Meddelanden
208
Reaction score
4
Länk till din steam profil: leon151l

Ditt Hex-ID: 11000015a7bca5a

Vad är din discord tagg? leon151l

Vem var det som bannade dig? LiamSwe27

Bild på banmeddelande: jij.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att denna staff valde att banna mig eftersom att jag som sjukvårdare var väldigt lallig, det jag gjorde var att jag slog en liten kille, men jag kunde intye göra något av saken eftersom att det var missklick, men efter det så valde jag att slå en annan kille med mening och det var verkligen fel av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och 2 kollegor var ute och patrullerade tills vi fick ett larm om att någon behövde hjälp vid grovestreet rondellen, vi åkte dit och när vi va på plats så var det väldigt många som behövde vård, det var en sista kille som behöve vård, jag vårdade honom och efter så råkade jag spraka han utav missclick, vi tänkte inte mer på de men när vi var poväg att åka så insåg jag att våran bil var inlpst i ett garage då en kille har tagit den och låst in den där, jag ber honom öppna dörren men han springer iväg så jag försöökte slå hoonm men råkade slå min kollega istället.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var absolut ingen felaktig ban, staffen gjorde helt rätt genom att banna mig eftersom att jag var lallig som sjukvårdare.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för fear rp, det som hände var att jag var kidnappad, när jag var kidnappad så var jag rätt så uppkäftig och det tyder på att jag inte värna om mitt liv. Jag fick hårda åtgärder och lärde mig verkligen utav mitt misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vara mer seriös inom rpn och inte slå på personen när jag är sjukvårdare, jag hoppas att du är villig att ge mig en till chans Liam och jag kan lova dig att detta inte kommer upprepas.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig något utav min ban, det är att aldrig vara lallig som sjukvårdare, att alltid agera professionellt, att aldrig slå någon som sjukvårdare och att alltid skriva miss i ooc chatten ifall man råkar göar något så att en staff inte missförstår.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka