Nekad Daniii | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amiri

Medlem
Meddelanden
273
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199824759967/

Ditt Hex-ID: steam:11000016f21ec9f

Vad är din discord tagg? kfzxq.cfx / !ghostyy

Vem var det som bannade dig? Vet jag ej

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-05-02 011013.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte varför detta beslut tog då det ändaste jag skrev vart "free mig✖️" då jag skrev med folk och hade roligt i icke medlemar chatten och jag syftade lite på min ban men menade ju självklart inget illa, men hade verkligen velat få iallafall vara i dcn så att jag kan kolla runt lite, se uppdateringar, och ha det roligt!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag bara skrev med folk i icke medlemar chatten sen så skrev jag bara "free mig✖️" för att kanske vara lite rolig men sen så blir jag bannad utifrån alla dcs

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ifrån min sida så vart det felaktigt då jag bara skrev "free mig✖️" för att jag ville vara lite rolig med dem jag skrev med sedan så blev jag bara kickad utifrån alla deras dcs.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja men inte discord bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha skrivit "free mig✖️" då jag fattar varför dem banna mig för att jag då redan vart bannad men vill fortfarande vara i dcn

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte skriva om sin ban

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka