Nekad olle1000 | Chef-jobb ansökan (marja lisas) [OVVE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olle1000

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
20
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? marja lisas

Vad heter du IRL? Olle

Vad heter du på discord? olle#3170

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? ett tag men har varit bannad under en längre stund och är nu tillbaka men kanska 2 månader tillbaka har jag spelat på unive fast har varit bannad. och nu är redo för en bra bil firma rp

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer att utveckla jobbet genomatt ha en bra rp och ta in massor med folk så bilfirman blir aktiv igen. tycker inte den har varit så aktiv det senaste. så jag kommer göra att bilfirman blir mer aktiv och kommer ta in rätt folk genom att ta en intervju men dom jag har tänkt anställda. i tillfället har jag ingen i tanke jag vill anställa men kommer skriva i marjalisas i twitter att jag tar intervjuer.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Inte jätte mycket men jag är här för att lära mig jobbet men jag vet hur panelen funkar och det.

Hur ofta kommer du vara inne? Är inne varje dag 1 timme minst

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det kommer jag ska nog söka till ett annat jobb då

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte bara unive roleplay

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka