Ej Antagen Valleballe00 | Chef-jobb ansökan [Marja Lisas] T

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valleballe00

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Marja Lisas

Vad heter du i verkligheten? Valter

Vad är ditt användarnamn på discord? valleballe00

Ange ditt födelsedatum: 28 September 2007

När fick du medlemskap på Unive? 2 agusti 2024

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit chef på falck innan och jag har jobbat på flera olika jobb på servern. Jag har dessutom drivit ett UF företag som vd och jag tog det till höga nivåer. Jag vet hur man sköter sina anställda pga falck rollen och jag vet hur man ska sköta rollen som chef. Jag är rättvis men hård och jag är bra på att ta ansvar men också kritik. Jag jobbar just nu på galaxy som personal ansvarig och ledning där jag styr och har mycket ansvar. Sköter mig alltid som chef och tillåter ingen korruption. Är trogen till servern och har aldrig blivit bannad eller nått liknande.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag vill att Marja lisas ska bli det självklara valet när man ska köpa fordon vill bli bättre är våra konkurenter. Jag vill anställa driftiga anställda och folk som driver marjas till de bästa för företaget. Vill att Marja ska ha ett rättvist system och att folk ska kunna komma in i vår butik, känna glädje och trygghet. Men också att alla ska kunna hitta en bil som passar just dem. Marja Lisas ska bli stort.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag är inne och spelar 4-5 timmar per dag och håller alltid koll på Discord och forumet. Har tid att fixa och vara inne och spela för den mesta tiden.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka