- Meddelanden
- 66
- Reaction score
- 1
Vilken chefs-position ansöker du till? Marja Lisas
Vad heter du i verkligheten? Ludwig Berg
Vad är ditt användarnamn på discord? baagaarn
Ange ditt födelsedatum: 2 Oktober 2010
När fick du medlemskap på Unive? lite mer än ett år sedan
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit Btr chef på grove street pizzeria innan sen har ja varit chef på andra servrar för länge sedan. Men har jobbat på Marja lisas innan vet hur systemet fungerar var PA innan för ett tag sedan så vet hur det fungerar.
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Att bygga upp aktiviteten, Anställa många aktiva.
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja det kommer jag, Jag kommer dela upp tiden med min kriminella rp.
Har du läst våra grundregler? Ja
Vad heter du i verkligheten? Ludwig Berg
Vad är ditt användarnamn på discord? baagaarn
Ange ditt födelsedatum: 2 Oktober 2010
När fick du medlemskap på Unive? lite mer än ett år sedan
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit Btr chef på grove street pizzeria innan sen har ja varit chef på andra servrar för länge sedan. Men har jobbat på Marja lisas innan vet hur systemet fungerar var PA innan för ett tag sedan så vet hur det fungerar.
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Att bygga upp aktiviteten, Anställa många aktiva.
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja det kommer jag, Jag kommer dela upp tiden med min kriminella rp.
Har du läst våra grundregler? Ja