Nekad Olizz-AF | Ban överklagan [Tropical]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

4hzey

Icke Medlem
Meddelanden
652
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199133024545/

Ditt Hex-ID: 110000145e6e121

Vad är din discord tagg? Olizz#2986

Vem var det som bannade dig? Jacks

Hur lång tid var din ban? Perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Korruption inom yrke

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag och en kolega hade gripit en kille som helt oprovocerat hade sagt att han skulle knulla våra mammor och kallat oss grisjävlar osv för att vi patrullerade runt i groove street, Då grep vi han och körde ut han mitt ute i ingenstans och lämnade han där

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag rpade Polis så bara vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var dumt gjort och förtjänar bannen

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Några blacklists och permabans men har mognat och tagit lärdom av dem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte göra så som jag gjorde det var väldigt dumt gjort. Så skulle inte gjort så skulle bara kört han till stationen sedan tagit det därifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes, Vill bara tillägga att det var ett tag sen alltså inte nydligen

Du säger nu själv att du har flera permabans hur ska vi låta dig in igen utan att du blir perma, jag tycker att du ger mig 3 själ till varför du ej kommer bli perma eller blackad igen

1. Jag har mognat
2. Jag kommer vara riktigt seriös när jag rpar och kommer undvika att spela med spelare som gör så att jag begår regelbrott.
3. Jag har nya mål på Unive som jag kommer gå för att uppnå och jag kommer ta det väldigt seriöst
Du säger nu själv att du har flera permabans hur ska vi låta dig in igen utan att du blir perma, jag tycker att du ger mig 3 själ till varför du ej kommer bli perma eller blackad igen

Mina förra pemabanns va ett bra tag sen sen blev jag unbannad av 320 sen så hände det med Polisen och det var bara riktigt oigenomtänk och det var dumt gjort.
Mina andra banns va ju mer en 1 år sen när jag var krim och då var man väldigt omogen men det är nya tag nu och har mognat väldigt mycket faktiskt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka