- Meddelanden
- 476
- Reaction score
- 2
Ban-referens
fivem-asfalt-k3a5 — FiveM, Utgår 2026-03-15
Anledning: Värnar inte om sitt liv
Bannad av: L1eandro99
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Blev kidnappad helt utan socialt rp, kommer upp en kille bakom mig när jag ska hämta ut en bil och säger endast upp med händerna sedan kidnappar mig till deras hus, där han sa jag skulle ta av mig kläderna osv som jag vägrar sedan står han bränner och bränner i typ 30 min sedan börjar han bränna mammor höger vänster sen i dumt beslut slänger jag ut mig h**unge till honom vilket jag tar ansvar över men ångrar, dumt i stunden men det förekommer i princip varje kidnapping jag själv har gjort så trodde inte det var värsta grejen men tar iaf ansvar för jag gjort fel
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, det var dumt och kommer ej göra om det.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Har lärt mig att ta det lite lugnare att inte vräka mig saker på impulsivitet.
Varför ska vi ge dig en till chans? Då detta är min första ban och förstår vad jag gjort fel och ej kommer att göra om det.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja