Inaktuell Olizz-AF | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

4hzey

Icke Medlem
Meddelanden
652
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad heter du på discord? Olizz#4025

Ange ditt födelsedatum 2 Februari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? För att det är en roll som inte många har alltså det finns inte så många medlemskapsansvariga och jag vill gärna vara det det verkar väldigt kul och det hade passat mig bra. Jag vill gärna hjälpa till med det. För att jag har tid med det och jag är väldigt intresserad av det jag är väldigt social alltid trevlig och jag har lärt mig att man sak bemöta andra som du själv vill bli bemöt det jag menar är att om jag haft en dålig dag så ska jag inte vara otrevlig och arg man sak tänka positivt vilket gör att jag tror jag hade passat bra som medlemskapsansvarig för jag är trevlig och väldigt social.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Varför ni sak välja mig? För att jag är en trevlig kille som är väldigt omtänksam om jag skulle intervju någon som är nervös eller inte kan t.ex inte har tid så är det okej jag är väldigt trevlig mot alla även fast man har en dålig dag så sak det inte drabba andra.
Jag är inte så stressad eller nervös när jag ska ta nån intervju och sen om jag skulle fråga en fråga om en regler och han inte vet så kommer jag förklara till han vad reglen är tycker det är mycket bättre än att bara synd du blev nekad. Alla är människor och alla kan inte allt och därför hade jag förklarat vad det är istället för att inte göra det och sen tänker jag alltid positivt. Jag gillar att träffa nya personer och jag tycker det är spännande att läsa någons ansökan för att se varför dem vill bli medlemmar osv och det gör så att jag får en väldigt stark motivation.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att du sak bemöta nån som du själv vill bli bemöt man ska alltid vara trevlig och positiv jag brukar alltid vara den som är glad och trevlig vilket gör det mycket roligare för han jag tar en intervju med han blir mer bekväm. Jag kommer alltid vara snäll mot dem som jag intervjuar svara fel så ska man förklara till han var det är liksom säga till han det är lugnt alla har fel nån gång det tycker jag är väldigt viktigt att alltid vara positiv och trevlig.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag hade försökt underlätta för alla medlemskaps ansvariga så det blir mycket mindre stress för oss för det är mycket tjat alla skriver ta min ansökan och absolut man vill att nån sak läsa men det blir lite stressigt men kommer försöka underlätta för oss och jag kommer såklart vara så aktiv som möjligt.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att alla medlemmar ska kunna reglerna och dem sak kunna bete sig. Alla medlemmar ska göra sitt bästa för servern så att det blir så bar RP som möjligt om man ansöker som medlem ser jag det som att man vill förbättra servern och inte förstöra dem ska vara trevliga bemöta folk trevligt inte vara sur och vara taskig mot andra folk.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att jag ska hjälpa så många som möjligt och all tid jag har ledigt så kommer jag läsa ansöknigar och ta intervjuer och att jag alltid kommer behandla lika och alltid vara trevlig i intervjuer och bemöta alla bra tex fråga hur doms dag har varit osv.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag 14-23 Tisdag 15-23 Tisdag 15-23 Onsdag 15-23 Torsdag 15-23 Fredag 15-03 Lördag 15-03 Söndag 15-23 Jag har väldigt mycket rast och då brukar jag gå hem för jag bor 2 minuter ifrån skolan och då på raster osv kan jag läsa ansökningar eller ta intervjuer

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar bara på Unive endast den jag brinner för/bara den jag gillar.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej faktiskt inte Ha de bäst! Mvh Oliver

Tillbaka