Antagen officiell.ak1 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

officiell.ak1

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
1,255
Reaction score
55
Vad är ditt namn i verkligheten?

Khaled/Kalle

Vad heter du på discord?

officiell_ak1

Ange ditt födelsedatum

19 Februari 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig?

Jag har tänkt länge om att ansöka till medlemskap ansvarig igen för jag var det innan men gjorde ett fel som jag ångrar mig över och vill bli MA igen så jag kan rätta till felet och jobba ännu hårdare. Jag vill vara med och hjälpa folk att visa att Unive är en server som har bra med en bra rp nivå, Jag vill få lära mig nya saker om servern och få lära folk nya saker. Jag kommer va en väldigt aktiv medlemskap ansvarig då ja för de mästa jusst nu endast sitter vid datorn när jag kommer hem. Jag kommer ha mycket koll på forumet på folk som har ansökt till medlem och ta och kolla på dem så de kan fp chansen att spela med medlem och få ha tillgång till jobben som finns. Hade jag spelat utan medlem nu hade jag direkt känt att de inte är lika kul som med medlem, man har ej tillgång till krim eller typ polisjobbet som är ett väldigt lärorikt och roligt jobb. alla är nya nån gång men de måste ialaffall lära sig grunderna inom rp. De ska iallafall ha tagit en kiktur på reglerna innan de ansöker om medlem.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig?

Som förut så kommer jag vara mycket akriv på forumet och kolla ansökningar jag kommer också ha mycket koll på vilka som väntar på medlem intervjuer och så kommer jag finnas där för att ta en ansökning. Jag vet hur man pratar med folk och hur man bemöter folk. Jag klarar aav att ta kretik, kretik kommer inte vara nånting som påvärkar hur jag jobbar som medlemskap ansvaraig. Jag är en ganska mogen person skulle jag säga jag kan bete mig men ibland så kan de spåra ur lite med mig så blir de lite lalligt men jag tycker faktiskt de är okej men om jag nu blir medlemskap ansvarig så ska jag tänka på att vara seriös extra mycket då jag vill de folket bra förhoppningar om servern så de kommer många spelare som har kul och rp:ar. Ni ska välja mig för att jag är väldigt trevlig som person jag är snäll och rolig, hjälper alltid folk med glädje och försöker alltid göra allt till det bästa så att alla kan vara glada och jag med. Jag kommer även göra så att bara dom som kan skjöta reglerna och rpar bra och inte lallar bli medlemmar och inte dom som skjöter det kommer jag bara neka för det vill vi inte ha på unive. Jag vill även jobba som något och hjälpa till folk så jobben på unive kan bli enklare osv. Jag vill göra så att unive får bättre medlemmar och allt sånt. Och om det inte finns någon som kan ta intervjuer så ska jag alltid försöka och göra mitt bästa för att kunna ta intervjuerna med dom så dom kan bli medlemmar fortare och sedan rpa på bra. Jag skulle kollat forumet väldigt väldigt mycket och det vill jag kunna bevisa så att ni kan tro på mig att jag kan göra det för att jag är väldigt aktiv i dc och kan ta intervjuer mycket i dc osv och sen kan jag även gå in i forumet och neka / godkänna och göra mitt jobb

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor?

Man ska alltid bemöta dom personerna som man själv vill bli bemött av andra personer och eftersom jag vill bli bemött på ett väldigt trevligt och bra sätt så kommer jag göra allt jag kan för att bemöta alla personer som jag tar en intervju med på ett väldigt trevligt och bra sätt. Så dom kan känna att detta är en väldigt trevlig person och kan sin grej han gör för då kanske dom tycker att detta kan nog va enklare att ta en intervju med istället för att dom ska ta intervju med en som är jättearg tex. Så jag vill bemöta alla som tar intervjuer med ett bra sätt så att dom kan känna sig glada och jag med så vi båda känner oss glada och tänker han där killen var väldigt snäll. Och Att Man ska vara schysst, omtänksam, snäll, ha bra ton, inte skrika, man ska inte vara kaxig för att man tror att man är cool är något man ska ha precis samma rättigheter som alla andra och inte skrika på dom eller så. För då kan några som tex är känsliga bli ledsna och inte vill ta intervjun och dom kanske kunde intervjuaren jättebra men så jag tycker att man ska va trevlig och allt sånt för då är oftast alla glada och trevliga tillbaka.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive?

Jag kommer försöka ta in folk som kan rp:a och kan regler, kan dem inte regler så kan de bli ganska mycket lall om man tar in dem, jag kommer kolla på personen kunskaper inom rollspelande och ta rätt val därifån. Jag vill inte ha in folk som endast söker medlem för att komma in på servern för att förstöra. Sedan om det finns en helt ny person till RPn så kan jag hjälpa till han så han lär sig.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha?

De ska ha nån kunskap innom rollspel, kanske har kollat yt och iallafall vet grunderna, de ska veta reglern suntförnuft är de viktigaste tycker jag samt att de ska veta vad powergaming 2 är. Vill få in så många som möjligt men då gäller det att ta in folk som vet hur man rpar så blir de en seriös och hög rp niviå här på Unive.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig?

jag skulle va den som påvärkar rp nivån, jag ska alltid ställa frågor som om den har rpat tidigare för då har jag nån aning om den har ån koll överhuvudtaget. Tror vi alla här på Unive vill ha en hög och rolig rp:nivå. Jag har ett ganska stort ansvar på om de blir lall på server eller inte för de är jag som tar in folk till servern. jag skulle också känna att nu kan jag förbättra servern änu mer och bara göra den bättre och bättre igenom att var hård och jag kommer tyvär neka folk om dem inte pratar tydligt och klart på medlemskap intervjun om dem inte säger till mig i början jag är ganska närvös men jag kommer ändån kräva att dem visar skärmen för mig och vägrar dem göra de för mig kommer dem bli nekade och de är på grund av att man kan fuska

Hur ser din aktivitetet ut?

mån: 16-02
tisdag: 15-02
ons: 15-02
tor: 15-02
fre: 15-05
helg: 12-05
lov: 12-05

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden?

Ja 100%

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss?

Jo som sagt har jag varit MA innan och förlorade det för jag gjorde ett fel som jag ångrar mig över och vill komma tillbaka och fixa till det samt jobba hårt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka