Accepterad oliwer.20 | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliwer.20

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? oliwer

Vad är ditt discord namn? .oliwer69x

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2010

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Olof andersson och är 25 år gammal. Han har bott i sverige hela sitt liv. Han har haft en tuff uppväxt. Han hade det svårt i skolan och han och hans familj vart illa behandlad av hans pappa. Hans pappa var alkoholist och misshandlade hans familj. Olof familj bestod av Olofs Mamma,Pappa, Lilla syster och Storebror. När Olof var 10 år så var hans storebror 15 år och Olofs storebror hade fått nog av deras pappa, så en dag gick han till hans far och satte en kniv i halsen på han. Olof kommer ihåg den dagen som igår och han kommer nog aldrig glömma den. Men sen den dagen var allt annorlunda. Olof började bete sig jätte illa i skolan och han började små snatta tex godis. När han fyllde 14 år så vart det värre. När Olof var på skolgården och körde basket så kom det fram två unga män. Dom frågade om han var sugen på att tjäna pengar. Och han sa ja så sen den dagen började han med narkotikaförsäljning. Han gav till och med upp basketen som var hans största intresse. Men när han vart 20 bestämmde han sig för att ändra på sitt liv. Han slutade med narkotika och började jobba på bygget. Han jobbade där tills detta år då han år 25. Nu letar han jobb och hoppas på att få jobba inom bilbranchen. Han söker även hus efter som han har bott i sina föräldrars gamla längenhet

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med högre rp och göra servern mycket roligare. Jag är aktiv väldigt ofta och om jag tex får ett jobb så satsar jag all in. Jag är tex på jobbet jätte ofta då och aa är allmänt väldigt aktiv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att båda ska ha roligt i ett scenario. Så om tex jag är i ett slagsmål med 4 mer personer involverade så slår jag ner en kille och då kanske jag inte sparkar och slår så att han dör, att jag låter han får in lite slag också så att det blir roligt för båda sidorna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? man får bara skicka en ban överklagan varje 24h. Forums konto är det viktigt att man tänker på att välja en lämplig profilbild och en lämplig banner.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, Jag körde här förut men så sluta jag spela lite under sommarn så försvan alla mina roller:(

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? som sagt spelade jätte mycke förr så skulle någ passa in:)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka